Gå til innhold

Årets pinnekjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser av en test på årets pinnekjøtt at Gildes gourmet pinnekjøtt av lam fikk høyest score. Har noen testet dette? Har du noe favoritt pinnekjøtt som du kjøper hvert år? Jeg skal være vert på julaften i år, og har lyst å få tak i godt pinnekjøtt som ikke trenger å koste alt for mye, så søker erfaringer😊

Anonymkode: d170a...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare smakt Gilde sitt  i år og det var godt.  Syns det stort sett smaker likt, men ikke kjøp Coop sitt billigste, var bare fett.  Gidder ikke betale 400 kiloen for kjøtt så går for en mellomting.  Noen som har smakt FP sitt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke smakt noe av årets pinnekjøtt enda. FP, mener du First Price? Den styrer jeg unna. Men er enig i at man ikke trenger å kjøpe det aller dyreste. Gilde gourmetmat koster 299kr pr kg, ifølge testen. Jeg har bare sett den på meny foreløpig, til 319kr pr kg hvis jeg husker rett. Noen som har sett den andre steder? 

Skrevet

- ikke gourmetmat, men gourmetlam selvsagt. (Ordlista på tlf slo til)

Skrevet

Jeg kjøper alltid Vossakjøt sitt eldhusrøykte pinnekjøtt. 

Anonymkode: 21bd6...bc3

Skrevet

Jeg synes Henriettes er bra.  

Skrevet
1 minutt siden, tirben skrev:

Jeg synes Henriettes er bra.  

Har gått til innkjøp av Henriettes her også, men ikke smakt det enda. Blir spennende 🙂 Ellers var jeg veldig fornøyd med Vossakjøt i fjor, men det er dyrt..

Skrevet
4 timer siden, KittyNose skrev:

Har gått til innkjøp av Henriettes her også, men ikke smakt det enda. Blir spennende 🙂 Ellers var jeg veldig fornøyd med Vossakjøt i fjor, men det er dyrt..

Er Henriettes på coop?  Hva er kiloprisen?

Skrevet
7 timer siden, SupaWoman skrev:

Er Henriettes på coop?  Hva er kiloprisen?

Ja jeg fant det på min lokale Obs, var 209 pr. kilo der i forrige uke hvert fall. 219 hos Mega denne uka. 

Skrevet

Pinnekjøttet kjøper jeg i min lokale slakterbutikk. De lager sitt eget pinnekjøtt :nigo:

Anonymkode: 5180c...8d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...