AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Når man oppdager at man har blitt slettet som venn, samtidig som venneforespørsler ikke blir besvart, eller avslått. Dette f.eks på en arbeidsplass eller forening der man har 25-30 felles venner. Det er snakk om å bli sletter eller venneforespørsler ikke blir besvart eller avslått av 3-4 personer. Hva tenker dere da? Jeg er klar over at ikke alle kan være venner osv, men føler det litt som utfrysing når disse er venn med alle andre på samme plassen bortsett ifra meg. Anonymkode: 02e09...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Jeg er venn på facebook kun med folk jeg faktisk er venn med. Siler bestemt. Er ikke ute etter høyt tall ved å inkludere masse perifere bekjente. Kanskje de gjør det? Anonymkode: c5480...242
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Lag facebook-grupper heller, hvor alle 30 på jobb eller forening er medlem, uten at alle trenger å være venn seg imellom. Anonymkode: c5480...242
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Synes dette høres kjipt ut. Hvordan er de mot deg på jobb? Anonymkode: abd0e...6a8 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette høres kjipt ut. Hvordan er de mot deg på jobb? Anonymkode: abd0e...6a8 Litt forskjellig, men opplever at ei er overdrevent hyggelig. Er i en prosess nå med jobb der jeg bl.a vil ta opp dette. Ikke fordi at jeg absolutt må/ vil bli venner med de, men da dette kan være en brikke i utfrysingen jeg føler. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er venn på facebook kun med folk jeg faktisk er venn med. Siler bestemt. Er ikke ute etter høyt tall ved å inkludere masse perifere bekjente. Kanskje de gjør det? Anonymkode: c5480...242 Det er ikke tilfelle her, men skjønner hva du mener. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag facebook-grupper heller, hvor alle 30 på jobb eller forening er medlem, uten at alle trenger å være venn seg imellom. Anonymkode: c5480...242 Det er egen gruppe for arbeidsplassen. Der blir det bl.a lagt ut mye bilder og info ang fester og turer som de har. ts Anonymkode: 02e09...9ad
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man oppdager at man har blitt slettet som venn, samtidig som venneforespørsler ikke blir besvart, eller avslått. Dette f.eks på en arbeidsplass eller forening der man har 25-30 felles venner. Det er snakk om å bli sletter eller venneforespørsler ikke blir besvart eller avslått av 3-4 personer. Hva tenker dere da? Jeg er klar over at ikke alle kan være venner osv, men føler det litt som utfrysing når disse er venn med alle andre på samme plassen bortsett ifra meg. Anonymkode: 02e09...9ad Hvis man er 12 år og sånn så er sikkert ikke det noe gøy, men tenker at voksne folk sjeldent bruker apper du beskriver aktivt. Hvis jeg var tenåring ville jeg reagert negativt på det men ikke som voksen. Ungdommer kan være fæle mot hverandre altså. Anonymkode: 7332f...d72 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 Forstår at det kan føles sårt, men hvis de ikke vil godta deg vil du forsatt egentlig ha dem som venn på fb? Anonymkode: 42026...2e4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår at det kan føles sårt, men hvis de ikke vil godta deg vil du forsatt egentlig ha dem som venn på fb? Anonymkode: 42026...2e4 Nei, vil selvsagt ikke ha de som venner nå, men det er tanken på å bli ekskludert. Anonymkode: 02e09...9ad
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, vil selvsagt ikke ha de som venner nå, men det er tanken på å bli ekskludert. Anonymkode: 02e09...9ad Skjønner, det er ikke greit at de fryser deg ut sånn. Utrolig bra at du skal ta det opp! Lykke til:) Anonymkode: 42026...2e4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #10 Skrevet 25. november 2019 Jeg legger kun til kolleger som er min venn, ikke de som kun er kolleger, hvis du skjønner. Mange la jo til alle man såvidt hadde kjent eller møtt en gang da Facebook var nytt, jeg også, men nå godtar jeg ikke foreldre til barnas klassekamerater, kolleger jeg kjenner overfladisk, folk jeg har møtt på kurs osv. Jeg legger aldri til folk, med mindre det er opplagt at de godtar meg, hater følelsen av å se at forespørsel står som ubesvart eller er avslått. Anonymkode: 3aced...044 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå