AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Hun ene moren på babysang tar med storesøster på 2 år. Hun løper rundt og trikker på babyene hvis man ikke passer på. Hun er jo livsfarlig for de små! Babysang er fra 0-1 år, men moren rar henne fri fra barnehagen for å få litt ekstra tid med henne, sikkert hyggelig for dem, men hva skjedde med å tenke på andre? Anonymkode: 2e221...cd0 28
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 klag inn så får de ordner opp i det. Eller hvorfor kan ikke du bare si ifra til henne at det er ikke greit hun har med et barn som ikke er innenfor aldersgrensen? Anonymkode: 03464...a5a 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Hør med babysang-lederen om det er lov å ta med storesøsken først. Hvis det er det, så får du ikke stoppet henne, men du kan si ifra på en hyggelig måte at du ikke ønsker at storesøster løper rundt fordi du er redd for at hun tråkker på babyene. Hvis det derimot ikke er lov, kan du bare be babysang-lederen gi beskjed om at storesøsken ikke er velkomne. Anonymkode: 17d78...aea 19
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ene moren på babysang tar med storesøster på 2 år. Hun løper rundt og trikker på babyene hvis man ikke passer på. Hun er jo livsfarlig for de små! Babysang er fra 0-1 år, men moren rar henne fri fra barnehagen for å få litt ekstra tid med henne, sikkert hyggelig for dem, men hva skjedde med å tenke på andre? Anonymkode: 2e221...cd0 Ha, ha, du har mye å glede deg til. Snart sitter du der med et barn til, og da blir den store «farlige» toåringen bare et uskyldig søtt barn som fritt får løpe rundt. Forstår at du bare har ett barn, og aldri vært gjennom de aktive periodene. Gled deg! Anonymkode: 269eb...54c 56
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ene moren på babysang tar med storesøster på 2 år. Hun løper rundt og trikker på babyene hvis man ikke passer på. Hun er jo livsfarlig for de små! Babysang er fra 0-1 år, men moren rar henne fri fra barnehagen for å få litt ekstra tid med henne, sikkert hyggelig for dem, men hva skjedde med å tenke på andre? Anonymkode: 2e221...cd0 Kan du ikke snakke til toåringen? Vær litt streng, så lover jeg deg at ungen blir skremt fra å drive med babyen din. Og på babysang, er det ikke slik at du sitter med baby ved deg hele tiden og synger/danser? Hvordan klarer du da å ikke passe på ditt eget barn? Anonymkode: 848fe...504 22
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan du ikke snakke til toåringen? Vær litt streng, så lover jeg deg at ungen blir skremt fra å drive med babyen din. Og på babysang, er det ikke slik at du sitter med baby ved deg hele tiden og synger/danser? Hvordan klarer du da å ikke passe på ditt eget barn? Anonymkode: 848fe...504 Har du vært på babysang? Ikke mye baby på fang der jeg går. Ungene krabber/går overalt. Anonymkode: 6a241...245 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke snakke til toåringen? Vær litt streng, så lover jeg deg at ungen blir skremt fra å drive med babyen din. Og på babysang, er det ikke slik at du sitter med baby ved deg hele tiden og synger/danser? Hvordan klarer du da å ikke passe på ditt eget barn? Anonymkode: 848fe...504 Babyene ligger som regel foran oss slik at vi skal kunne gjøre bevegelser på dem. Vi sitter på puter på gulvet. ts Anonymkode: 2e221...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 Du får be moren passe på drittungen sin! Jeg hadde klikka hvis min baby ble dytta!! Anonymkode: 5cdbe...e38 9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært på babysang? Ikke mye baby på fang der jeg går. Ungene krabber/går overalt. Anonymkode: 6a241...245 Ja, det har jeg. Og babyen min lå eller satt mellom bena mine på gulvet mens vi sang og danset. Anonymkode: 848fe...504
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyene ligger som regel foran oss slik at vi skal kunne gjøre bevegelser på dem. Vi sitter på puter på gulvet. ts Anonymkode: 2e221...cd0 Hvordan klarer du da ikke å passe på barnet ditt? Og har du prøvd å bruke stemmen din og si ifra til ungen, eller er du en av disse som bare ergrer deg, men ikke gidder gjøre noe med det? Anonymkode: 848fe...504 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke snakke til toåringen? Vær litt streng, så lover jeg deg at ungen blir skremt fra å drive med babyen din. Og på babysang, er det ikke slik at du sitter med baby ved deg hele tiden og synger/danser? Hvordan klarer du da å ikke passe på ditt eget barn? Anonymkode: 848fe...504 Er vel ikke noen andre sitt ansvar å oppdra denne to-åringen! Hvorfor klarer / gidder ikke moren hennes å fikse dette selv? Anonymkode: ed667...827 9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 Dette var ikke noe problem bare å stenge dette Anonymkode: c4117...669 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du da ikke å passe på barnet ditt? Og har du prøvd å bruke stemmen din og si ifra til ungen, eller er du en av disse som bare ergrer deg, men ikke gidder gjøre noe med det? Anonymkode: 848fe...504 Jeg greier jo det, men da kan jeg ikke ta blikket fra hen ett øyeblikk, jeg må sitte fremmoverlent og skjerme babyen med armene konstant, for toåringen er spinnvill og løper rundt og tråkker på alt og alle. Anonymkode: 2e221...cd0 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha, ha, du har mye å glede deg til. Snart sitter du der med et barn til, og da blir den store «farlige» toåringen bare et uskyldig søtt barn som fritt får løpe rundt. Forstår at du bare har ett barn, og aldri vært gjennom de aktive periodene. Gled deg! Anonymkode: 269eb...54c Dette! Jeg ville bare svelgt kamelen og prøvd å ikke erge meg for mye over det. Du vil se litt annerledes på det når du får en 2åring selv. Anonymkode: ec032...131 15
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #15 Skrevet 24. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette! Jeg ville bare svelgt kamelen og prøvd å ikke erge meg for mye over det. Du vil se litt annerledes på det når du får en 2åring selv. Anonymkode: ec032...131 Nei, det er absolutt ikke sikkert! Det ville ikke falt meg inn å ta toåringen vår ut av barnehagen og ta ham med på babysang med lillebror. Hos oss er babysang i kirken, og er KUN for babyer som ikke har fylt ett år. Jeg ville ikke likt det hvis en spinnvill toåring fløy rundt, uten at moren klarte å passe på. Hva skal en toåring på babysang, uansett? Anonymkode: 17d78...aea 21
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er absolutt ikke sikkert! Det ville ikke falt meg inn å ta toåringen vår ut av barnehagen og ta ham med på babysang med lillebror. Hos oss er babysang i kirken, og er KUN for babyer som ikke har fylt ett år. Jeg ville ikke likt det hvis en spinnvill toåring fløy rundt, uten at moren klarte å passe på. Hva skal en toåring på babysang, uansett? Anonymkode: 17d78...aea Huff, snakkes når barnet ditt er 2,5 og i trassalderen. Anonymkode: 269eb...54c 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #17 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er absolutt ikke sikkert! Det ville ikke falt meg inn å ta toåringen vår ut av barnehagen og ta ham med på babysang med lillebror. Hos oss er babysang i kirken, og er KUN for babyer som ikke har fylt ett år. Jeg ville ikke likt det hvis en spinnvill toåring fløy rundt, uten at moren klarte å passe på. Hva skal en toåring på babysang, uansett? Anonymkode: 17d78...aea Dette! Hvorfor ta barnet ut av barnehagen fir å ta det med på en aktivitet som ikke er tilpasset hennes alder? Hvis hun vil ha barnet hjemme fra barnehagen så får hun tilpasse aktivitetene. Jeg ville aldri tatt med en 2 åring på dette. ts Anonymkode: 2e221...cd0 15
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #18 Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette! Hvorfor ta barnet ut av barnehagen fir å ta det med på en aktivitet som ikke er tilpasset hennes alder? Hvis hun vil ha barnet hjemme fra barnehagen så får hun tilpasse aktivitetene. Jeg ville aldri tatt med en 2 åring på dette. ts Anonymkode: 2e221...cd0 Sukk! I rest my case... Anonymkode: 269eb...54c 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #19 Skrevet 24. november 2019 Mødre! Dere må skjerpe dere! Istedenfor å være så imot andre og deres barn; smil, hjelp og vær hyggelig. Anonymkode: 269eb...54c 10
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 Faktisk helt enig, og jeg har flere barn. Man tar ikke med eldre barn soM forstyrrer. Jeg har hatt med storesøster på 5 år en gang da det var planleggingsdag, men hun satt jo bare stille sammen med meg og lillesøster og sang med. Hadde aldri hatt med et barn som ikke kunne sitte stille og oppføre seg. Jeg spurte jotil og med om det var greit at hun ble med den ene gangen. Anonymkode: 257bd...f2c 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå