Gå til innhold

Tips til truser i graviditeten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i 2.trimester, trusene mine er blitt for stramme rundt magen. Hvilke type truser brukte du/bruker du nå som magen begynner å bli større?

Anonymkode: e1878...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper mammatruser på hm. Funker bra til en ganske billig penge.

Anonymkode: 1830e...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatruser fra Lindex, i trepakk. Brukte også vanlige hipstere som var lave i livet slik at de var under magen. 

Anonymkode: f487f...c4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamamtrusene med høyt liv orker jeg ikke, for etter hvert begynner også de å stramme rundt magen. Har funnet ut at det beste for meg er å kjøpe de som er lave i livet framme, og så heller gå opp en størrelse eller to.

Anonymkode: ba4b7...6d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maryell skrev:

Lindex har gode mammatruser 😊

Støtter denne.

Anonymkode: f897b...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatrusene til Lindex var gode å ha på og gull på vinteren når det hendte at det ble en glipe mellom bukse og genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare hipstere med lavt liv så langt. Nesten halvveis. 

Anonymkode: ee573...cb0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte lave truser som gikk under magen. Alt som strammer var ubehagelig. De mammatrusene fra Lindex synes jeg var gull rett etter fødsel med store bind og mage som ikke var helt borte enda.

Anonymkode: 4948f...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere her sier, mammatruser som er lave i livet, de er skåret ned i en v foran magen så de er komfortable å gå med uten å stramme eller rulle nedover. Jeg har kjøpt på hm, men sikkert mye av det samme på andre butikker, jeg ser lindex nevnes av flere. 

Anonymkode: 46cc5...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket truser som var høye I livet i første og andre trimester. Så kom tredje og trusene ble trange og ekle. Ble Mamma truser fra hm som går under magen. Ellers ruller jeg ned de andre som ligger midt på, ikke så behagelig, men funker når de andre er til vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg klippet ti stk på siden og etterhvert fremme (bare litt sånn at trusen ikke er like elastiske) så byttet jeg på de gjennom hele graviditeten  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 3. Trimester og bruker vanlige truser, dvs sømløse halvstring, en str større enn vanlig, og de er lave. Alt som strammer rundt magen er ubehagelig, og slik har det vært hele svangerskapet 😊

Anonymkode: b8b2d...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp pierre robert sine hipster på butikken. Veldig gode så blir nødt å gå til innkjøp av et par stk til!:) 

Anonymkode: 80651...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...