Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta bachelor i ernæring på Bjørknes. Noen som har erfaring med Bjørknes høyskole som ønsker å dele? Og også erfaring med ernæringstudiet deres? Vil gjerne høre litt om miljøet der:)

Anonymkode: 28712...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte også en liten et spørsmål: noen som vet om jeg kan studere videre og ev. hva? SYnes det står si lite på hjemmesiden deres.

Skrevet

Du må ta master innen klinisk ernæring for å bli ernæringsfysiolog.. usikker på om man kommer inn på uni med bachelor fra bjørknes. Ville spurt før jeg begav meg ut på studie. 

Sånn bortsett fra det tror jeg ikke studiet kan brukes til mye.. mulig man kan få en miljøterapeut stilling innen pu. 

Anonymkode: 1143d...94b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta master innen klinisk ernæring for å bli ernæringsfysiolog.. usikker på om man kommer inn på uni med bachelor fra bjørknes. Ville spurt før jeg begav meg ut på studie. 

Sånn bortsett fra det tror jeg ikke studiet kan brukes til mye.. mulig man kan få en miljøterapeut stilling innen pu. 

Anonymkode: 1143d...94b

Her svarer du vel egentlig ikke på noe av det hun spør om...? 

Skrevet

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med Bjørknes som skole! Godt miljø og flinke lærere!:)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her svarer du vel egentlig ikke på noe av det hun spør om...? 

Du spør jo om muligheter videre også. 

Anonymkode: b1231...8f1

• Liker 1
Skrevet

Ferdig med bachelor der før sommeren og fikk relevant jobb ganske fort etter endt utdanning. En jeg studerte sammen med tar en master nå ved UiO.

Anonymkode: bb0d6...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...