Gå til innhold

Dette var den sterkeste streken jeg fikk på EL testen, er den positiv eller hadde jeg ikke EL denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt masse murringer siden mensen og hary nå også. Nå er det 5 dgr over EL dagen, om jeg hadde d da. Har veldig stabil syklus på 28 dgr. Startet å teste dag 11 da var den så svak. Bygde seg opp i farge på slutten av dag 13 og på dag 14 slik som på bilde. Det var den sterkeste streken jeg fikk. Men test streken er sterkere, betyr d da at jeg ikke hadde EL likevel? Blir litt forvirret av å lese om dette.. dagen etter på dag 15 var streken litt svakere og dag 16 like svak som dag 11 ca..

D69D1A14-C097-49A5-8788-A0AEC7AF8663.jpeg

Anonymkode: e1326...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet du flere ganger om dagen? Og når på dagen testet du?

noen tester positivt en hel dag, noen tester positivt i flere dager, mens noe tester taste positivt en liten stund (som oftest på ettermiddagen), så om du bare  testet morgen så kan det være at streken hadde blitt sterkere og positiv på ettermiddagen.

Anonymkode: 6d031...6df

• Liker 1
Skrevet

Eg må ta el test morgen og ettermiddag. Sist var den negativ om morgenen men positiv om kvelden, så negativ neste morgen igjen. Så bestnå ta begge deler så går du ikke glipp av el🤗

Anonymkode: c57a3...703

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende at LH toppen var såpass kort at du ikke rakk å få positiv test. Temper du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...