Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 ... Eller noko i den duren.... Kva med å dele pc-musikk-lista di med oss på KG? Trur det kunne vore litt interessant og sett kva slags musikk-smak dokke har folkens!
Gjest Berry Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Hvis jeg skal skrive ned ALT blir det litt av en liste!!! Men jeg kan ramse opp de låtene jeg hadde på spillelista sist: Pearl Jam- Sitting On The Dock of the Bay Jokke- Skinnet bedrar Blind Melon- No Rain Beautiful South- Song for Whoever Donnie Darko- Mad World Ben Folds Five- Air Johnny Cash- Hurt Monkees- Daydream Believer Magnet- Lay Lady Lay Johnny Cash- One The Temptations- Build Me Up Buttercup Bush- Machine Head Janes Addiction- Been Caught Stealing No Doubt- Come On Eileen Sixpence None The Richer- Don't Dream It's Over Bee Gees- I Started A Joke Elvis- Suspicious Minds Weezer- Jamie Johnny Nash- I Can See Clearly Now David Bowie- Major Tom Som man kan se så er det en lett blanding...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har nærmere 20 gig musikk på pc'en, så hele lista blir litt i overkant. Følgende spilles imidlertid mye: Bare Naked Ladies Kent Dave Mathews Band (Crash er yndlingsalbumet) Vamp Ane Brun Pearl Jam, spesielt deres MTV album Diana Krall Leonard Cohen Midnight choir Morcheeba Red hot chillipeppers Thomas Dybdahl Travis U2 Alanis Morisette Bo Kaspers Dido R.E.M. Matchbox 20 Norah Jones Hummer og kanari med andre ord :-)
Sin Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Siste spilleliste: Jokke og valentinerne - Du er NoFx - August 8th The dandy warhols - Bohemian like you Kings of convenience - I`d rather dance with you Sublime - Wrong way The Beatles - Come together Manu chao - Je ne t`aime plus Manu chao - Welcome to Tijuana Sugar ray - I just want to fly No fun at all - Catch me running round Ramones - What I like about you Sublime - Santeria
Gjest Hel Skrevet 28. mai 2005 #5 Skrevet 28. mai 2005 Spillelisten min for øyeblikket - Summer: Stonebridge feat. Therese - Put Em High Michael Andrews - Mad World De La Soul feat. Chaka Khan - Ain't All Good Amerie - One Thing Anneli Drecker - You Don't Have To Change Garbage - Androgeny The Cranberries - Animal Instinct Smashing Pumpkins - Ava Adore Baz Lurhmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen) Christian Walz - Wonderchild Daniel Powter - Bad Day The Divinyls - I Touch Myself Elvis - Burning Love Eric Prydz - Call On Me Mary J. Blige - Family Affair Gwen Stefani - Hollaback Girl Gwen Stefani feat. Eve - Rich Girl Gwen Stefani - What You Waiting For Shola Ama - Imagine Atomic Kitten - It's Okay Kelly Osbourne - One Word Kylie Minogue - I Believe In You Dixie Chicks - Landslide A Camp - Leftovers Oasis - Little By Little REM - Losing My Religion Lumidee - I'll Never Leave You (Uh Oh) Manic Street Preachers - If You Tolerate This (Your Children Will Be Next) Maria Haukås - Breathing Maggie Riley - Moonlight Shadow Toni Basil - Mickey Standfast - Carcrashes Natasha Bedingfield - These Words
_sannheten_ Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 gidder ikke å ramse opp sangene men kan godt fortelle hvilke artister jeg liker :-) tina turner Alan Jackson BigBang Garth Brooks Celine Dion Dolly Parton Gwen Stefani hellbillies Janis Joplin Kurt Nilsen Leann Rimes Reba postgirobygget Queen Stevie Wonder Åge Aleksandersen DDE
Iselilja Skrevet 28. mai 2005 #7 Skrevet 28. mai 2005 Alanis Morrisette Dire Straits Evanescence Garth Brooks Gåte Jewel Joss Stone Kent Lene Marlin Linkin Park Madrugada Marilyn Manson Metallica Minor majority Morten Abel No Doubt Rem Roxette Fortell meg hvem jeg er
Gjest Spacegirl Skrevet 28. mai 2005 #8 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har veldig mye musikk på pc'en, men dette er litt av det jeg har: Gwen Stefani Nightwish Lacrimosa Macbeth Linkin Park Marilyn Manson WASP Vanessa Mae Masse klassisk, for det meste fiolin-musikk Papa Roach Rammstein Knutsen og Ludvigsen Endel barnesanger Seether Type o negative Theatre of Tragedy Therion Postgirobygget Scooter Garbage Korn Lacuna Coil osv. osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå