Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder dere, dere ?

Anonymkode: 31189...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men prøver å planlegge litt slik at gleden kan få komme mere frem:) Er av den typen som liker jul, men bare når jeg slipper å stresse

Skrevet

Ja!!! :nordvesta:

Ferdig med alle gavene, så nå kan jula bare komme 😄

Skrevet
4 minutter siden, Cata skrev:

Nei

Hvorfor ikke ?

Skrevet

Jaaa 🥳.  Nå er julesengetøyet i vaskemaskinen as we speak🎄🎅🎄 Gleeeder meg 🥳

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke ?

Det er et forbaska styr. I år har jeg fri i jula så da må jeg finne meg fly, karre meg gjennom smekkfulle flyplasser, feire påtvungent sammen med min mors venner og i det hele tatt bare stresse. 

Skrevet

Nei jeg gleder meg ikke. Deilig med fri, men vil bare sitte alene og se på film og spise sjokolade. 

Anonymkode: acb46...8ba

Skrevet

Jepp! Nå begynner jeg å glede meg. Utebelysning blir satt opp i dag, og det er første steg! Gleder meg til å lyse litt opp rundt dørene 😊

Skrevet

Ja, veldig. Kjenner faktisk julestemningen komme snikende allerede. :) 

Skrevet

Gleder meg masse!! Fri fra jobb, masse tid med datteren min, god mat, julefilmer, juletre, snop, brettspill og late dager🎄

Anonymkode: 9132c...a94

Skrevet

Både og.
Dette blir første julen uten min far, så det blir en rar jul først og fremst.
Har en del fri i julen, og det er litt godt :)

Anonymkode: f6d07...2e6

Skrevet

Både gleder meg og ikke... Gleder meg til mye fri: har mye avspasering tilgode og tar fri fra og med 23.12. - 02.01. Gleder meg til studentsønnen min kommer hjem, har ikke sett ham siden begynnelsen av oktober og dette er hans første år hjemmefra. Gleder meg til lange frokoster med god tid, mye tid til å lese og se film. 

Pleier å glede meg til å bake og finne julegaver, og småting til adventsgaver/julestrømpe. I år er jeg så sliten og alt kjennes som et ork. Lurer på 'hvor lite kan jeg komme unna med å gjøre', og det får meg til å føle meg råtten og som en dårlig mor og samboer 🙁

Skrevet
3 timer siden, Cata skrev:

Det er et forbaska styr. I år har jeg fri i jula så da må jeg finne meg fly, karre meg gjennom smekkfulle flyplasser, feire påtvungent sammen med min mors venner og i det hele tatt bare stresse. 

Du MÅ ikke dette. Du kan gjøre hva du vil. Hva andre forventer og at du velger å gjøre som de forventer, er ditt valg. 

Anonymkode: c2438...d32

• Liker 5
Skrevet

Ja! Jeg gleder meg veldig til jul. Skjønner ikke hva folk mener med at det er styrere. Det blir ikke mer styr enn man gjør det til selv. Har ingen planer om å vaske hele huset, men kose meg sammen med venner og familie og gjøre lystbetonte ting. 

Anonymkode: 7084a...67b

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du MÅ ikke dette. Du kan gjøre hva du vil. Hva andre forventer og at du velger å gjøre som de forventer, er ditt valg. 

Anonymkode: c2438...d32

Når man har gamle foreldre tar man gjerne litt hensyn, altså "må" en. 

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, Eneri said:

Både gleder meg og ikke... Gleder meg til mye fri: har mye avspasering tilgode og tar fri fra og med 23.12. - 02.01. Gleder meg til studentsønnen min kommer hjem, har ikke sett ham siden begynnelsen av oktober og dette er hans første år hjemmefra. Gleder meg til lange frokoster med god tid, mye tid til å lese og se film. 

Pleier å glede meg til å bake og finne julegaver, og småting til adventsgaver/julestrømpe. I år er jeg så sliten og alt kjennes som et ork. Lurer på 'hvor lite kan jeg komme unna med å gjøre', og det får meg til å føle meg råtten og som en dårlig mor og samboer 🙁

Du er absolutt ingen dårlig mor og samboer pga. dette! Hva med å bruke til med sønn og samboer og bake sammen? Så får dere bakt litt til jul så du får bedre samvittighet, og du får tilbringe tid med familien. Eller handle adventsgaver sammen med noen i familien så du får vært med dem i førjulstida? Eller bare droppe hele julestrømpe-stresset, og legge en lapp hvor det står "Jeg elsker deg" i den. Det hadde ihvertfall jeg blitt kjemperørt av å få av kjæreste/familie!

Min mor er kanskje litt som deg, er i utgangspunktet veldig glad i jula, men ødelegger den for seg selv og alle andre med å stresse og bli i dårlig humør fordi alt ikke blir som hun hadde sett for seg. Tror alle hadde satt pris på et par slag julekaker færre, og litt kjedeligere julegaver, i bytte mot bedre stemning og en roligere mor 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg veldig masse!🎅🤶

Skrevet

Jeg gleder meg masse! Jeg er heldigvis født helt uten martyr-genet, så vi feirer jul akkurat slik vi vil. :) Vi skal ha to hele uker fri, ikke styre eller stresse noe, og bare gjøre ting som gir oss glede. Verken baking eller vasking gir oss glede, så vi kjøper pepperkaker og Freska vasker huset. :) 

Anonymkode: ffc8f...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...