Gå til innhold

Power Click & Collect når butikken er stengt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en vare på nettsiden til Power i går kveld. Jeg valgte Click & Collect, sånn at jeg kan hente varen i butikken. I eposten jeg fikk står det at varen er reservert de neste 24 timene. Det vil da si at varen bare er reservert til søndag kveld. Det hjelper meg lite, siden butikken ikke åpner før på mandag. Men på nettsiden står det at varen er reservert i 24 timer fra det tidspunktet hvor varen er klar til henting og sms er sendt. Hva er riktig her? Hvis reservasjonen blir slettet før butikken åpner (siden det er mer enn 24 timer til), så er det jo helt meningsløst. Da vil jeg heller bestille varen på en annen måte. Håper noe kan forklare meg med teskje hvordan dette fungerer.

Anonymkode: d8dbb...45e

Skrevet

Det er fra varen blir lagt klar i disken, dvs når de åpner i morgen ca.

Anonymkode: dbbd9...4f0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte en vare på nettsiden til Power i går kveld. Jeg valgte Click & Collect, sånn at jeg kan hente varen i butikken. I eposten jeg fikk står det at varen er reservert de neste 24 timene. Det vil da si at varen bare er reservert til søndag kveld. Det hjelper meg lite, siden butikken ikke åpner før på mandag. Men på nettsiden står det at varen er reservert i 24 timer fra det tidspunktet hvor varen er klar til henting og sms er sendt. Hva er riktig her? Hvis reservasjonen blir slettet før butikken åpner (siden det er mer enn 24 timer til), så er det jo helt meningsløst. Da vil jeg heller bestille varen på en annen måte. Håper noe kan forklare meg med teskje hvordan dette fungerer.

Stemmer det med klar til henting. 24 timer fra varen faktisk kan hentes altså, og ikke fra da du bestilte. Jeg bestilte i påsken en gang, da det var mange helligdager, og fikk fortsatt hentet som normalt første dag de faktisk var åpne igjen. 

Anonymkode: b4d1e...c08

Skrevet

Så bra. Det er jo mest logisk at det er sånn det fungerer, men jeg synes ordlyden i eposten deres var forvirrende. Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...