Gå til innhold

Pent undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker undertøy, og surfer side opp og side ned på nett selv om jeg sjelden handler der pga usikkerhet om BH-størrelser osv. Men har også mye fint liggende i skuffen og jeg tok en gjennomgang for se hva jeg har og som passet i går. Jeg kom da over en 4-5 strømpeholdere, som jeg knapt har brukt. På vei inn i julebordsesongen, blir det flere anledninger for pynting, og jeg tenkte å kanskje gi disse en mulighet …. Må kjøpe strømper, synes det er pent på. Spørsmålet mitt var bare om dere bruker sånne? Erfaringer? Og synes dere det er pent? 

Anonymkode: 9f3b7...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må en seksualisere sin påkledning når det blir julebordsesong? Er det ikke mulig å kle seg "pent" og trives i noe som ikke er seksuelt ladet? Det er julebord en skal på. Det dreier seg om mat, samvær og litt i glasset. Ikke teletorgtjenester. Eller? 

Anonymkode: f1fde...fe1

• Liker 1
Skrevet

Strømpeholdere er ganske upraktisk under kjoler. Få kjoler har så tykt stoff at ikke strømprholderen vises gjennom og da vil ikke kjolen ligge pent

Skrevet
3 minutter siden, Persia skrev:

Strømpeholdere er ganske upraktisk under kjoler. Få kjoler har så tykt stoff at ikke strømprholderen vises gjennom og da vil ikke kjolen ligge pent

Det hjelper vel kanskje om jeg har underkjole eller underskjørt?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må en seksualisere sin påkledning når det blir julebordsesong? Er det ikke mulig å kle seg "pent" og trives i noe som ikke er seksuelt ladet? Det er julebord en skal på. Det dreier seg om mat, samvær og litt i glasset. Ikke teletorgtjenester. Eller? 

Anonymkode: f1fde...fe1

Så pass … Så ikke umiddelbart det seksuelle ved pent undertøy ... For meg handler det mer om velvære og det å føle seg fin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...