AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Jeg elsker undertøy, og surfer side opp og side ned på nett selv om jeg sjelden handler der pga usikkerhet om BH-størrelser osv. Men har også mye fint liggende i skuffen og jeg tok en gjennomgang for se hva jeg har og som passet i går. Jeg kom da over en 4-5 strømpeholdere, som jeg knapt har brukt. På vei inn i julebordsesongen, blir det flere anledninger for pynting, og jeg tenkte å kanskje gi disse en mulighet …. Må kjøpe strømper, synes det er pent på. Spørsmålet mitt var bare om dere bruker sånne? Erfaringer? Og synes dere det er pent? Anonymkode: 9f3b7...c99
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Hvorfor må en seksualisere sin påkledning når det blir julebordsesong? Er det ikke mulig å kle seg "pent" og trives i noe som ikke er seksuelt ladet? Det er julebord en skal på. Det dreier seg om mat, samvær og litt i glasset. Ikke teletorgtjenester. Eller? Anonymkode: f1fde...fe1 1
Gjest Persia Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Strømpeholdere er ganske upraktisk under kjoler. Få kjoler har så tykt stoff at ikke strømprholderen vises gjennom og da vil ikke kjolen ligge pent
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Persia skrev: Strømpeholdere er ganske upraktisk under kjoler. Få kjoler har så tykt stoff at ikke strømprholderen vises gjennom og da vil ikke kjolen ligge pent Det hjelper vel kanskje om jeg har underkjole eller underskjørt? Anonymkode: 9f3b7...c99
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må en seksualisere sin påkledning når det blir julebordsesong? Er det ikke mulig å kle seg "pent" og trives i noe som ikke er seksuelt ladet? Det er julebord en skal på. Det dreier seg om mat, samvær og litt i glasset. Ikke teletorgtjenester. Eller? Anonymkode: f1fde...fe1 Så pass … Så ikke umiddelbart det seksuelle ved pent undertøy ... For meg handler det mer om velvære og det å føle seg fin. Anonymkode: 9f3b7...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå