Gjest Tammis Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Rykende ferskt forum: http://www.diskusjonsforum.no/index.php?mforum=tammis Velkommen skal du være!!!
Gjest z Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Det var en skikkelig stereotypisk inndeling av kategorier må jeg få si.
Gjest gjesten Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Ville bare si at hvis du vil at forumet ditt skal "ta av" bør du kutte ned på kategorier (alt for mange) & du bør tillate gjester. Veldig få som gidder å registrere seg når det er så lite aktivitet. Gjester får opp aktiviteten.
Gjest Hmm Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Fatal error: Call to undefined function: phpbb_rtrim() in /home/yngve/domains/diskusjonsforum.no/public_html/viewtopic.php on line 498
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Så "jenter" skal være interessert i hus/hjem, mote/sminke, og menn skal være interessert i fotball og motorsport...Jeg trodde slike inndelinger var borte for lengst, jeg. Forumene burde absolutt være kjønnsnøytrale.
Gjest z Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 Jaja' date= er det så farlig da?? Jeg synes det!
Malama Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 Ikke farlig kanskje, men litt irrterende for f.eks alle oss jenter som liker fotball... Som ikke gidder å registrere seg (og siden gjeter ikke tillates, vel, så ser vi aldr iom det ville vært vits da) pga sånne irriterende detaljer, da skravler jeg heller fotball på sportsforumet her...
Gjest Tammis Skrevet 3. juni 2005 #11 Skrevet 3. juni 2005 Nå er gjester tillatt på noen sider og forumet er blitt gjordt så kjønnsnøytralt som mulig. Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå