Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over to uker siden, mistet jeg babyen. 6 uker. Onsdag mye blod ++. Ul lørdag. Viste fostersekk intakt. Blodprøve lør+man. Ny ul tirs. Medisinsk abort ons. Ny ul fre. Gyn prøvde uten bedøvelse å få ut resten! Idiot. Ble utskraping. 

I går gledet mannen seg til vi fikk baby. Jeg er 4+ og har barn fra før. Han er asylsøker, og venter på svar. Udi har latt han vente i 4 mnd på svar om arbeidstillatelse. 

Vil jo ha barn, men må sjanse på å hjøre det alene... Føler meg langt fra klar til å ha dette babyfokuset så snart. 

Anonymkode: 67326...169

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om?

Anonymkode: b0180...215

• Liker 1
Skrevet

Ikke bli gravid om du ikke er klar selv om du er over 40 er mitt råd 

Anonymkode: 8ffe6...266

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med en asylsøker? 

Anonymkode: 86173...4b1

• Liker 2
Skrevet

Hva lurer du på egentlig? Er du ikke klar så er du ikke det, og da lar du være!  Og han som er asysøker og enda har en usikker framtid hvor han ikke vet helt hva som skjer, burde ta ansvar for det, og selvfølgelig ikke presse deg i forhold til baby. Vær så snill å bruk hodet, og ta litt ansvar! 

Skrevet

Du mistet et embryo, ikke en baby. Stor forskjell! Ikke få barn. 

Anonymkode: 465f8...c3c

• Liker 2
Skrevet

Ja det er stor sannsynelighet at du blir alene med barna. Hvis du ikke klarer tanken på det så bør du ta abort. Du har allerede et barn å tenke på. Hvis mannen din blir kastet ut står du der alene med alt. Hvorfor ble du gravid så fort igjen etter aborten? Virker jo som om du vil dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...