Gjest Janna Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 ...men jeg KLARER ikke å la være når jeg leser om hvor mye dere mennesker har klart å "miste" oppi tastaturet på pc`ene deres! Kaffe, brødsmuler, majones, øl, vin, brus, snacks-smuler osv osv.... Selv har jeg bare mistet litt syltetøy på kanten av tastaturet, heldigvis ikke OPPI tastene :o Takk for en god latter her en sen kveldsstund (det er sent for meg, jeg er stuptrøtt) Klem fra meg som hjertelig akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Du ler vel ikke av meg? Stakkar lille meg som mistet min stakkars lille bærbare i gulvet.. Bare "bøsset" den ned for jeg var så trøtt... :cry: Jeg matet iallefall den ikke da.. vet at de ikke har godt av kaffe og annen slags mat.. -fortsatt trist xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 Huuumm...jeg mista rømmedressing oppi tastene jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 9. september 2002 #4 Del Skrevet 9. september 2002 Ja, jeg kan også le av det. Nå i ettertid... :blunke: Den kvelden det skjedde var jeg ikke like mild og snill, men omtrent som ei bjørnebinne med skadet bjørnebinnebarn dorian - din tid kommer nok, Vinga-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #5 Del Skrevet 9. september 2002 Husker jeg mista brillene mine i tastatyret for en tid siden - har ikke funnet dem enda........... :o Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. september 2002 #6 Del Skrevet 9. september 2002 Er det der alt havner? :o Og jeg som skylder på vaskemaskina når jeg mangler en sokk.... Stakkar... har nok vært utsatt for mye uberettiget kritikk.... :oops: Pokkers tastatur... Er det noen tastatur som er verre enn andre? Jeg har fujitsu, det trekker til seg smuler selv om jeg så og si aldri spiser ved pc'n lenger... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #7 Del Skrevet 9. september 2002 Du slipper jo niste når du skal på forelesninger og sånn da, @lfa! (Urrkh, hadde jeg bare sett tastaturet slik at jeg kunne se brillene mine ) Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. september 2002 #8 Del Skrevet 10. september 2002 Nullet, er det sånne micro-briller du har? Sånne som må tas på med pinsett? Dorian- jeg skulle ikke startet denne tråden. To dager etterpå mistet jeg en brødskive på tastaturet... Med agurk og majones... OPP NED..... :evil: Nå jeg, men DA, da var jeg sint da... Godt hjulpet av super-oppgitt og rasende sambo Men det gikk bra :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 10. september 2002 #9 Del Skrevet 10. september 2002 Hir-hir Sånn statistisk sett tror jeg det er umulig å operere med kaffekopper, mat og annet snadder rundt pc'n uten å søle seriøst en gang. Jeg har hatt to-tre seriøse ulykker og en nesten-ulykke (glasset var i midt-velt over den bærbare (fullt av brus *grøsse*), men jeg fikk smikket det i veggen før noe rant ut ) dorian - mista ei pølse ned i en av serverne til Telenor en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. september 2002 #10 Del Skrevet 10. september 2002 Ei pølse ned i serv...... :o Du ække sann mister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 10. september 2002 #11 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg plukka'n opp igjen, da Men min tillit til pølser har vært seriøst redusert etter at jeg ble angrepet av ei løkpølse i rundkjøringa på Ullevaal for noen år siden dorian (med brød, de med lompe har en mer pasifistisk innstilling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. september 2002 #12 Del Skrevet 11. september 2002 Det er også utrolig hva man kan finne i CD-leseren etter besøk av små uskyldrene barn..... Tortilla chips f.eks.!! (Dorian, ikke la deg lure av pølser med lompe. Det er de som er de farligste.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. september 2002 #13 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg veltet en hel kaffekopp oppi min bærbare. Det var enkelte ord jeg ikke kunne skrive på en stund, de med a, o og k... tror jeg det var... Upraktisk - men en stor bedrift har et stort serverrom, og for at de ikke skal brenne opp seg selv, så har de stooore vifter - og bak en av dem - der sto min lille til tørk... og tro det eller ei - sammen med en annen... Teken er å snu den oppned med en gang og ikke helle frem og tilbake, men la det renne ut selv. Trengte ikke skru opp tastaturet en gang Så dette er da helt normalt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 12. september 2002 #14 Del Skrevet 12. september 2002 Fikk ny pc i dag jeg.. HEEELT ny! Tittet litt på hva dere hadde gjort for å drepe pc'n deres. Lo litt for meg selv INNTIL JEG MISTET DET TEITE PIZZASTYKKET RETT NED PÅ TASTATURET!!! Og for sikkerhetsskyld MED fyllet NED! *Skal aldri le av dere som mater pc'n deres* *arg* -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #15 Del Skrevet 13. september 2002 Gratulerer med ny innviet PC xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. september 2002 #16 Del Skrevet 13. september 2002 Hehe jo takk for den! Har heldigvis ikke døpt den ennå.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. september 2002 #17 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har til stadighet en katt i tastaturet. Den er heldigvis lettere å fjerne enn mange andre ting. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå