AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Noen som har gode tips til lagring og organisering av alt studie material? Har det jo i mapper etter emne/fag, men føler likevel det blir veldig uoversiktlig og bruker ofte tid på å finne frem til det jeg leter etter. Men vet ikke helt om det finnes noen bedre måte å gjøre det på? Akkurat nå har jeg mest av: Notater skrevet digitalt og for hånd Notater fra forelesning og egenstudie (bøker o.l) Skisser, tankekart Ulike filer: Power point, Bilder, Video, PDF Ulike maler/fremgangsmåter Innscanning av pensumbøker o.l Innleveringer Artikler m.m. Har og en del linker/bokmerker til videoer, artikler og annet som er relatert til studiet/yrke, som jeg sannsynligvis vil få bruk for senere. Men litt usikker på hvordan man best får lagret dette oversiktlig`? Anonymkode: 34293...7c2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Jeg har små mapper i mappene etter emner (om det var forståelig). Synes det gir en mye større oversikt, enn hvis jeg skulle ha lagt alt i en og samme mappe innenfor emne. Alt er lagret i One Drive. Jeg har små mapper for: År på grad -> Høst/Vår -> Emner -> Småmapper (Mine notater blir skrevet i OneNote). Anonymkode: a62bd...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå