AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Jeg er sammen med en. Eksen kommer med helt horrible påstander om meg, som går under barnemishandling. Hun har prøvd tidligere å ta min samboer for dette, men det har ikke har gitt utslag, så nå er det min tur. Sist samboer snakte med BV ang. Ting som hun beskyldte han for, så anbefalte de at hun meldte samboer, siden det var hun som hørte dette fra barna. Og at han ikke meldte seg selv. Jeg nekter på forholdene som bla. Går ut på at jeg har slått barna og tatt tak i dem, og synes det er vanskelig å ha slike påstander om meg selv, siden jeg vet at disse tingene er totalt uriktige, og ønsker å melde dem selv ang. Bekymringer om forholdene barna blir utasatt for når det kommer til manipulering av sannheter osv. og påkjenninger under delt hjem når det kommer til konflikter og holdninger som ikke ligner grisen, spør du meg. Alt for å ødelegge og knekke samboer. Dette har foregått øver lenger tid, men er ikke før nå dette har blitt rettet mot meg. Tidligere har alt været rettet mot samboer. Så nå kjenner jeg på at, nå er det mulighet for at det er jeg som må gjøre, noe iom at hun har truet med å kontakte barnevernet utallige ganger uten at det har blitt gjort. For å få en slutt og alt blir lagt på bordet. Jeg føler meg knust og er bekymret for barnas psyke hvis dette er reelt, om hun setter slike ting i hodet på dem. Siden dette ikke er første tilfelle. Anonymkode: 4a34e...dae
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Du skriver så uoversiktlig.. Anonymkode: b5628...588 15
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver så uoversiktlig.. Anonymkode: b5628...588 Forstår. Hvis du lurer på noe bare spør. Etter påstandene som har kommet om meg, etter at det ikke har funket å beskylder samboer om samme tingene så ønsker jeg å melde dem begge for omsorgssvikt. Anonymkode: 4a34e...dae
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Kanskje fordi jeg ikke finner sammenhengen i det. Men er det sånn at du vil melde deg selv til bv, eller samboeren din eller eksen din? Jeg ramlet helt ut av det. Uansett; rådfør deg med bv før du sender bekymringsmelding. Anonymkode: ab6ef...522 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 Slik jeg tolker det: ts (kvinne) har en samboer(mann) med barn fra tidligere forhold. Moren til disse barna har prøvd å true far med å melde han til barnevernet, men nå har hun beskyldninger rettet mot Ts. Hun truer med å melde henne til barnevernet, men har ikke gjort det. Nå vurder Ts å melde seg selv til barnevernet slik at denne moren ikke lenger kan true henne med dette. Anonymkode: 9c3f4...032 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Litt usikker på hva du egentlig mente i innlegget ditt. Men har dere forsøkt familievernkontoret?? Anonymkode: feabf...423 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg tolker det: ts (kvinne) har en samboer(mann) med barn fra tidligere forhold. Moren til disse barna har prøvd å true far med å melde han til barnevernet, men nå har hun beskyldninger rettet mot Ts. Hun truer med å melde henne til barnevernet, men har ikke gjort det. Nå vurder Ts å melde seg selv til barnevernet slik at denne moren ikke lenger kan true henne med dette. Anonymkode: 9c3f4...032 Jeg tolket det som at TS er en mann, som har barn med en kvinne. Nå er TS sammen med en mann 🤔 Også kan det virke som TS ønsker å melde hele nabolaget til barnevernet 🤔 Anonymkode: 4158d...be3 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolket det som at TS er en mann, som har barn med en kvinne. Nå er TS sammen med en mann 🤔 Også kan det virke som TS ønsker å melde hele nabolaget til barnevernet 🤔 Anonymkode: 4158d...be3 Ok, lykke til videre. Anonymkode: 9c3f4...032 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 Min oppfatning: TS er en kvinne. Har ingen barn selv, men har funnet seg en mann med barn fra tidligere forhold. Den nye mannen hennes har en crazy ex, som lyver og anklager mannen, og nå TS for å ha slått og mishandlet barna, kun for å være slem. TS er redd for at barnevernet skal tro på disse anklagene, og vil selv ta dette med BV, før saken blir dratt ut av proporsjoner. Anonymkode: 9cff2...142
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hva du skriver. Kanskje fordi jeg ikke finner sammenhengen i det. Men er det sånn at du vil melde deg selv til bv, eller samboeren din eller eksen din? Jeg ramlet helt ut av det. Uansett; rådfør deg med bv før du sender bekymringsmelding. Anonymkode: ab6ef...522 Ja, jeg sto litt mellom det å melde seg selv eller melde disse 2 til bv. Anonymkode: 4a34e...dae
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min oppfatning: TS er en kvinne. Har ingen barn selv, men har funnet seg en mann med barn fra tidligere forhold. Den nye mannen hennes har en crazy ex, som lyver og anklager mannen, og nå TS for å ha slått og mishandlet barna, kun for å være slem. TS er redd for at barnevernet skal tro på disse anklagene, og vil selv ta dette med BV, før saken blir dratt ut av proporsjoner. Anonymkode: 9cff2...142 Greia er at hun ikke kommer til å melde til BV. Hun har aldri gjort det tidligere og jeg er ikke redd at BV skal tro den versjonen, men jeg ønsker å sette en strek, slik at hun heller kan finne andre måter å ta oss på som ikke blir så drøye. For jeg klarer ikke å ha slike beskyldninger mot mer fremover heller. Å plante sannheter i hode på barn som går på mishandling som aldri har skjedd, er omsorgssvikt spør du meg Anonymkode: 4a34e...dae 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hva du egentlig mente i innlegget ditt. Men har dere forsøkt familievernkontoret?? Anonymkode: feabf...423 Ja, eksen møter ikke opp så det er døfødt. Møtte så vidt opp når dommeren påla dem x antall møter. Hun møtte opp på 2 og lot de andre gå sin gang. Hun kom aldri på møter før stevningen heller. Anonymkode: 4a34e...dae
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 Å bruke barnevernet som våpen i foreldre- eller relasjonskonflikt er en forbanna uting! Fiks opp i det selv!! Anonymkode: 2390c...7de 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å bruke barnevernet som våpen i foreldre- eller relasjonskonflikt er en forbanna uting! Fiks opp i det selv!! Anonymkode: 2390c...7de Dette kan ikke fikses selv. De 5 årene jeg har vært her ser jeg at dette er en never ending story. Å melde dem til barnevernet er ikke ett våpen da jeg er oppriktig bekymret over psyken til barna. At hun kommer med tomme trusler om BV er en ting, men jeg bruker ikke det som en trussel. Jeg ønsker å bruke muligheten og situasjonen til at barna kan få hjelp. Anonymkode: 4a34e...dae
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #15 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette kan ikke fikses selv. De 5 årene jeg har vært her ser jeg at dette er en never ending story. Å melde dem til barnevernet er ikke ett våpen da jeg er oppriktig bekymret over psyken til barna. At hun kommer med tomme trusler om BV er en ting, men jeg bruker ikke det som en trussel. Jeg ønsker å bruke muligheten og situasjonen til at barna kan få hjelp. Anonymkode: 4a34e...dae Det får dere ta på familievernkontoret. Mor og far, og samtaler med barna Anonymkode: 2390c...7de
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 Jeg hadde vel rømt forholdet om dette var meg Anonymkode: 6953f...01a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #17 Skrevet 24. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vel rømt forholdet om dette var meg Anonymkode: 6953f...01a Det blir jo å bekrefte påstander spør du meg. Det går ikke. Anonymkode: 4a34e...dae 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #18 Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir jo å bekrefte påstander spør du meg. Det går ikke. Anonymkode: 4a34e...dae Nei, det handler om å beskytte seg selv mot en psyko dame. Hva hvis påstandene blir trodd? Hvor lett blir det for ts å få egne barn senere? Anonymkode: 6953f...01a 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #19 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det handler om å beskytte seg selv mot en psyko dame. Hva hvis påstandene blir trodd? Hvor lett blir det for ts å få egne barn senere? Anonymkode: 6953f...01a Jeg har egne barn. Og verre hvis denne historien hun lager blir plantet i hodet for lenge og så evt. Melder oss, at det blir demmes sannhet. Anonymkode: 4a34e...dae 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 Hvorfor kan du ikke bare skrive om du er stemor, stefar, far eller mor i hovedinnlegget, TS? Hvorfor må vi gjette 🤬 Anonymkode: 86411...57c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå