Gå til innhold

Å se «ordentlig» ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne, og har nylig fått høre av en fremmed mann at jeg ser så «ordentlig» ut. 

Hvordan tolker man egentlig det å se  «ordentlig» ut? Er det negativt i den forstand at det er synonymt med «kjedelig», eller er det et kompliment?

Anonymkode: af96d...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker utseendemessig, litt klassisk klesstil, alltid ordnet hår, alltid korrekt sminke, aldri for dyp utringning eller for kort skjørt, aldri rynker på klærne, etc. Dvs, det stikk motsatte av meg 😛 

I tillegg litt fakter, altså ikke unødvendig gestikulering, kontrollert kroppsspråk, osv.

Anonymkode: 213cb...126

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og har nylig fått høre av en fremmed mann at jeg ser så «ordentlig» ut. 

Hvordan tolker man egentlig det å se  «ordentlig» ut? Er det negativt i den forstand at det er synonymt med «kjedelig», eller er det et kompliment?

Anonymkode: af96d...7a0

Pen i tøyet bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker utseendemessig, litt klassisk klesstil, alltid ordnet hår, alltid korrekt sminke, aldri for dyp utringning eller for kort skjørt, aldri rynker på klærne, etc. Dvs, det stikk motsatte av meg 😛 

I tillegg litt fakter, altså ikke unødvendig gestikulering, kontrollert kroppsspråk, osv.

Anonymkode: 213cb...126

Enig! Gjerne litt dempet, både fakter og stemmebruk, men på en naturlig og uanstrengt måte. 

Litt sånn som jeg ønsker å være, men dessverre er stikk motsatt av 🙈

Anonymkode: 23e5a...fe3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte negativt, for mange liker jo "ordentlige" folk.

Men jeg tenker litt sånn streiting som noen kaller det, en som alltid leverte leksene og aldri har skulket skolen, aldri blir for full på fest og er den som går hjem først, aldri har røykt en joint engang, har ikke forbrukslån, sparer til pensjon og har bufferkonto i tilfelle vaskemaskinen ryker, husker navnet på alle de har hatt sex med for det er ikke mange, har aldri analsex eller one night stands, skeier sjelden ut økonomisk, banner ikke, stryker sengetøyet, eier julegardiner og påskegardiner, har plettfritt hjem, husker å bruke tanntråd og ta vitaminer, hadde aldri sagt ja til å bli med et band på turne i fylla og våknet opp i London når man skulle vært på jobb osv. Har ting på stell og følger generelt lover og regler til punkt og prikke, lite galskap og idioti.

Anonymkode: f296f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig ordentlig, skoleflink, aldri festet osv. Skikkelig flink pike.

Har likevel aldri fått høre fra en mann som liker meg at jeg er «ordentlig» så føler kanskje det ble sagt for å si noe hyggelig, men vise at de ikke er interessert i deg «på den måten». Menn som liker deg gir som regel kompliment på utseende eller personlighet, feks pen, godhjerta osv. Men å være ordentlig er veldig fint 👍🏼 Jeg elsker ordentlige mennesker 🥰

Anonymkode: eefd3...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte negativt, for mange liker jo "ordentlige" folk.

Men jeg tenker litt sånn streiting som noen kaller det, en som alltid leverte leksene og aldri har skulket skolen, aldri blir for full på fest og er den som går hjem først, aldri har røykt en joint engang, har ikke forbrukslån, sparer til pensjon og har bufferkonto i tilfelle vaskemaskinen ryker, husker navnet på alle de har hatt sex med for det er ikke mange, har aldri analsex eller one night stands, skeier sjelden ut økonomisk, banner ikke, stryker sengetøyet, eier julegardiner og påskegardiner, har plettfritt hjem, husker å bruke tanntråd og ta vitaminer, hadde aldri sagt ja til å bli med et band på turne i fylla og våknet opp i London når man skulle vært på jobb osv. Har ting på stell og følger generelt lover og regler til punkt og prikke, lite galskap og idioti.

Anonymkode: f296f...6c3

😂😂😂

Anonymkode: f1cdf...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...