Gjest NRK-sint Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Var det noen som så NRK2 i går kveld og det nye programmet Karaoke-TV. Det er sjeldent jeg hisser meg opp over hva lisenspengene brukes på, men dette programmet fikk meg virkelig til å få lyst til å skrive en klage til NRK. Så utrolig uproft, flaut og tåpelig både prog. leder, gjestene i studio og teknikken. Det eneste som var positivt var vel at vi fikk oss en god latter flere ganger.........
Gjest Embla s Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Det gad jeg ikke å se! Hva kan man egentlig forvente seg når "Karaoke" er involvert?
Lassie Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Sambo og jeg svippa såvidt innom det fredag kveld, og jeg trodde jeg skulle le meg skakk!! Noe så forferdelig tragisk og latterlig. Har aldri sett makan!! Og for en programleder - helt tydelig at hun ikke hadde erfaring. Det var noe av det aller aller verste jeg har sett på TV ever! Lo godt, både av den teite programlederen og ikke minst av folka som ringte inn og faktisk driter seg ut på landsdekkende TV. En ting er å synge på en karaokebar i byen når du er god i farta - en annen ting er å ringe inn på TV klinkende edru og synge karaoke og absolutt ikke kan verken tekst, melodi eller har sangstemme! Kommer ikke til å passe på å få med meg det programmet, for å si det sånn
Malie Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Det var et sykt program det! Var jo ikke kontroll på noen ting jo! Direkte flautt å se på... Men de i studio hadde det gøy da, hadde sikkert eg og hatt om eg hadde hatt samme promillen
Nokia Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Jeg så på det og LO! Tenkte at dette var ikke på fullt alvor, men at det var en slags Mess-tv eller noe sånt, så jeg tok det egentlig ikke seriøst...?
Gjest Purple Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Åh, noe av det dårligste jeg har sett! Kjempeflaut program!
Gjest Spacegirl Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Herregud :o ! Måtte selvfølgelig innom nett-tv for å se hva det var snakk om, men det var jo elendig! Rett og slett pinlig å se på
Morea Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Kanskje derfor det går så sent på kvelden, slik at folk skal kunne bli litt på en snurr. Jeg syntes det var så pinlig at jeg truet sambo til å slå det av..
Gjest stakkars Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Det "verste" var nesten programlederen. Stakkars jente.......
Gjest BloodyMary Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Så ikke det på NRK, men har sett mye på et annet karaoke-TV. Idol tror jeg det het. Gikk på TV2.
Gjest Marja Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Slutter meg til Bloody Mary. Leste meg nedover tråden og hadde tenkt til å skrive noen linjer om TV 2s karaoke-program, men du hadde allerede gjort det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå