Gå til innhold

For stygg for et ligg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når er noen for stygg for et ligg? Hvordan ser en du ikke ville ligget med ut?

Anonymkode: 24201...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg handler det mest om hygiene, ikkje om utseende. Er personen uflidd, lukter vondt, har dårlige tenner, skitten og fetthår, skitt under, - og/eller lange negler...... Da er det no chance inn hell! 

Men én person som for meg er "mindre pen/stygg" i utgangspunktet, kan bli attraktiv ved å være velstelt, sjarmerende, lukte deilig osv. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Blackbird said:

For meg handler det mest om hygiene, ikkje om utseende. Er personen uflidd, lukter vondt, har dårlige tenner, skitten og fetthår, skitt under, - og/eller lange negler...... Da er det no chance inn hell! 

Men én person som for meg er "mindre pen/stygg" i utgangspunktet, kan bli attraktiv ved å være velstelt, sjarmerende, lukte deilig osv. 

enig med alt dette! at det ser ut som at personen ikke tar vare på seg selv, ustelt og stygt kledd er det som er mest turn off. 

Anonymkode: 444d7...d01

• Liker 2
Skrevet

En fyr som lukter promp og har tobakk/snus-ånde. Da er han for stygg for et ligg. Ellers tar jeg alt med kuk. 

Anonymkode: 94835...3dd

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Blackbird skrev:

Aah, du er akkurat som meg du! Men jeg gjør det jo mest for omsorg... Hvis jeg er ute etter kjæreste er jeg nok mer kresen🤫

• Liker 1
Skrevet

Dårlig ånde og gule tenner er ekkelt. 

Anonymkode: 4188d...d29

• Liker 1
Skrevet

Stygg for et ligg? Jeg vil ikke bruke ordet stygg. Det har med kjemi og tiltrekking. En person kan være tiltrekkende og ikke. Nei jeg tar ikke de jeg ikke tiltrekkes. Mus er ikke mus. Da tar jeg meg en ronk istedet. Jeg må ha kosen og nussingen i tillegg. Da blir det kvalitet og kun med damer jeg liker og tenner på. 

Stygg blir negativt ladet og hvem kan si om en person er stygg? Hvem sitter på fasiten og hvilke øyne ser du ut igjennom da?

• Liker 2
Skrevet

Pen vs stygg eller mindre pen...? Aura og utstråling har vel avgjørende betydning. Renslig, normalt kledd, ingen røyk eller snus, pene tenner...ja, normalt velstelt, men uten den rette utstrålinga (hvordan den enn måtte være), er det smalhans.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Sexy sitter mellom ørene. Den som er fornøyd i og med sin egen kropp er sexy.

Skrevet (endret)

H

Endret av Jenny77
Skrevet

Bortsett fra hygiene: vanskelig å si. Det må jo være litt personlig kjemi selv for et ons. Hadde ti ganger heller ligget med en litt stygg mann enn en kjedelig mann. 

Anonymkode: 1fef0...8e9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...