AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Når er noen for stygg for et ligg? Hvordan ser en du ikke ville ligget med ut? Anonymkode: 24201...38a
Blackbird Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 For meg handler det mest om hygiene, ikkje om utseende. Er personen uflidd, lukter vondt, har dårlige tenner, skitten og fetthår, skitt under, - og/eller lange negler...... Da er det no chance inn hell! Men én person som for meg er "mindre pen/stygg" i utgangspunktet, kan bli attraktiv ved å være velstelt, sjarmerende, lukte deilig osv. 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 2 minutter siden, Blackbird said: For meg handler det mest om hygiene, ikkje om utseende. Er personen uflidd, lukter vondt, har dårlige tenner, skitten og fetthår, skitt under, - og/eller lange negler...... Da er det no chance inn hell! Men én person som for meg er "mindre pen/stygg" i utgangspunktet, kan bli attraktiv ved å være velstelt, sjarmerende, lukte deilig osv. enig med alt dette! at det ser ut som at personen ikke tar vare på seg selv, ustelt og stygt kledd er det som er mest turn off. Anonymkode: 444d7...d01 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 En fyr som lukter promp og har tobakk/snus-ånde. Da er han for stygg for et ligg. Ellers tar jeg alt med kuk. Anonymkode: 94835...3dd 3
Bamseklemmer Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 14 minutter siden, Blackbird skrev: For meg handler det mest om hygiene, ikkje om utseende. Er personen uflidd, lukter vondt, har dårlige tenner, skitten og fetthår, skitt under, - og/eller lange negler...... Da er det no chance inn hell! Men én person som for meg er "mindre pen/stygg" i utgangspunktet, kan bli attraktiv ved å være velstelt, sjarmerende, lukte deilig osv. Aah, du er akkurat som meg du! Men jeg gjør det jo mest for omsorg... Hvis jeg er ute etter kjæreste er jeg nok mer kresen🤫 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Dårlig ånde og gule tenner er ekkelt. Anonymkode: 4188d...d29 1
SnillScorpion Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 100% enig med @Blackbird perfekt oppsummert 👌 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 Stygg for et ligg? Jeg vil ikke bruke ordet stygg. Det har med kjemi og tiltrekking. En person kan være tiltrekkende og ikke. Nei jeg tar ikke de jeg ikke tiltrekkes. Mus er ikke mus. Da tar jeg meg en ronk istedet. Jeg må ha kosen og nussingen i tillegg. Da blir det kvalitet og kun med damer jeg liker og tenner på. Stygg blir negativt ladet og hvem kan si om en person er stygg? Hvem sitter på fasiten og hvilke øyne ser du ut igjennom da? 2
Voksenmann40+ Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 Pen vs stygg eller mindre pen...? Aura og utstråling har vel avgjørende betydning. Renslig, normalt kledd, ingen røyk eller snus, pene tenner...ja, normalt velstelt, men uten den rette utstrålinga (hvordan den enn måtte være), er det smalhans. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 Sexy sitter mellom ørene. Den som er fornøyd i og med sin egen kropp er sexy.
Jenny77 Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 (endret) H Endret 24. november 2019 av Jenny77
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 Bortsett fra hygiene: vanskelig å si. Det må jo være litt personlig kjemi selv for et ons. Hadde ti ganger heller ligget med en litt stygg mann enn en kjedelig mann. Anonymkode: 1fef0...8e9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå