Gå til innhold

Sinnarynke hos 17 åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg  er 17 år og begynner å få sinnarynke mellom øyenbrynene. Jeg merket det for 2-3 år siden, og nå er den veldig tydelig selv om jeg slapper av i panne /ansikt. Jeg har nok fått den fordi jeg bruker mye ansiktsmimikk, men det er jo bare sånn jeg er skapt. Jeg ser ingen andre som er så unge med sinnarynke så dette kan vel ikke være vanlig? Jeg er jo liksom for ung til å begynne med Botox i pannen da.. 

Anonymkode: ec47b...8e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare vente til du er 18 🙂

Skrevet

Bruk solkrem og ordentlige produkter. 

Anonymkode: 2f01b...be0

Skrevet
2 minutter siden, Anonymanda skrev:

Du må bare vente til du er 18 🙂

Jeg er gutt så det er ikke så vanlig for en fotballspillende heterofil gutt som ikke er ferdig utvokst enda å ta Botox. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg om sinnarynken hvis ikke mamma hadde kommentert at jeg må prøve å slappe av i pannen når jeg snakker. 

Anonymkode: ec47b...8e2

Skrevet

Men det er heller ikke uvanlig for tenåringer å få rynker heller, selv om du ikke ser de, så finnes de.
Jeg fikk mitt første grå hår som 18åring, den var kjip, har rundt 20stk nå, som jeg kan se (jeg plukker de! XD) Er 30, min mor fikk grått hår tidlig.. Hurra for farging! 😜

Om du er stresset, sliten, sover dårlig så kan du også få rynker i ung alder, men de rynkene retter seg som oftest ut med riktig kosthold, pleie og hvile. Så har du skadene du selv gjør, som usunt kosthold, overdreven soling;Særlig uten solkrem og røyking(Røyking er en versting! Om du røyker, men ønsker fin og glatt hud, stump røyken!). De hudskadene ser du gjerne ikke før "senere", til sist, så har du arv. Kanskje du kan spørre din mor eller far om de husker når de fikk sin første rynke? Kanskje de svarer: Tja. Det var når vi fikk deg... (Altså, de var sliten under spedbarns perioden! ;) )

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt sinnsrynke siden jeg var 11. Men nå er jeg 40, har fortsatt ingen andre rynker, og ikke et grått hår.

Vær så snill, ikke ødelegg ansiktet ditt med botox!

Anonymkode: 1f55a...0c8

• Liker 4
Skrevet

Jeg folk sinnarynke tidlig, tror det er pga mysing. Ville ikkje bruke brillene mine i barndommen.

Anonymkode: 17590...800

Skrevet

*fikk

Ikkje bry deg om den, men 😁

Anonymkode: 17590...800

• Liker 1
Skrevet

Har du tørr hud får du lettere rynker. Smør deg med en fet krem fra apoteket. 

Anonymkode: f39f7...838

Skrevet

Sjekka synet? ellers syns jeg du bare skal over se det. Du kan jo begynne å kommentere mor di. Om hun er litt overvektig så be hun ta på litt strammere klær! 

Anonymkode: 2b55f...62c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...