Kallis92 Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Bra at noen laget en tråd her og endelig åpnet sannheten. Folk i landet her ønsker egentlig ikke å hjelpe folk i arbeid. Men de vil bare ikke ha kriminelle folk bare, om man har fattigdom så tror de at tyveri og slikt øker. Men å hjelpe folk ut i arbeid "UTENOM NAV" mener jeg. Neeei. Ikke tale om :P I det minste er USA mer ærlig. Enten får du en jobb, lever hos familien til du får en jobb. Eller så er du død på ordntlig. I norge skal man slenge rundt på trygd pluss jobb.. Vet du hvor sykt ydmykendes og pinlig slikt er. Enten gi folk jobb eller drit i det. Ikke putt noe mellom ting dritt av Velferd + jobb. Enten gi de en jobb Uten noe trygd i det hele tatt og tjen på det jobben betaler. Eller vær på velferd HELT til en jobb dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Har du permisjon i helgen?. Anonymkode: 6fed7...2de 6
Kallis92 Skrevet 23. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du permisjon i helgen?. Anonymkode: 6fed7...2de Brukte et år på å søke IKT jobb "har fagbrev". Er ikke slik at jeg har lyst på den driten av uføretrygd. Men ikke min skyld at samfunnet er mer fokusert på lege jobber og slikt enn andre jobb laging. Tok opp en eksamen som jeg strøk i. "Forhåpentligvis klarer jeg den" skal prøve universitet og høgskole bare.. HVIS DET I DET HELE TATT HJELPER. Prøve å velge noe jeg kan tjene flesk på. Bare driter i hva. Bare prøv å finne noe som kan være bling bling penger i jobb. Sykepleier... prrft. Noe iallfall Endret 23. november 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Sure thing, boomer. Anonymkode: 41d80...bef
Kallis92 Skrevet 23. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sure thing, boomer. Anonymkode: 41d80...bef Født i 1991. Nice try
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå