Gjest _LUst_ Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 i går va jeg å så "kinsey" på kino,en veldig bra film!!de skulle ha vist den på skolene syns jeg:)den handlet om kinsey,og livet hans som sexforsker.utrolig hvor lite opplyste folk var på den tiden....han skrev en bok om mannlig seksualitet,og en om kvinnelig seksualitet.vi fikk vite at i den boken om kvinnelig seksualitet,rettet han opp noen av feilene som han hadde skrevet i den forrige boka. i den første boka fortalte han at det var kun en veldig liten del av kvinner som kunne få orgasme uten stimulering av klitoris,noe som vi vet. men han sa også at hos de aller fleste,var skjeden et dødt hulrom,blottet for nerver dette kan da ikke stemme??i såfall er jeg en av få unntak .....dette må da være en av feilene han rettet opp fra den forrige boka ?isåfall burde de opplyst om det i filmen syns jeg...
Gjest Bertine Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Kinsey, ... var ikke det han sexforskeren som brukte barn og små babyer i sin forskning? For å forske på pedofilli og homofili osv..? Mente jeg leste en dokumentar om han i vg eller dagbladet. blæh!
Gjest Lust Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 det med små barn ble iallefall ikke vist i filmen, men han intervjuet homofile for forskning,han hadde også seksuell omgang me en av sine mannlige studenter...men det jeg syntes virket usansynlig er at vår skjede er ingenting annet enn et dødt hulrom blottet for nerver...viss det hadde vært tilfelle,hadde vi hatt veldig lite utbytte av sex....
CeeCee Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Dansk kritikk av filmen Ja, det var jo en grei link.. Du er abonnent antar jeg?
LilleBille Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Ja, det var jo en grei link.. Du er abonnent antar jeg? :o - det så ikke sånn ut da jeg var inne der gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå