Kallis92 Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 (endret) Jeg skal ikke si "F" ordet. Men hvis man tenker over det. Er ikke ballsekk mer svakere enn en vulva?. Kanskje argumentet er at testiklene skaper musklene og det som pumper i kroppen. Men jeg bare lurer. Objektivt sett er den ikke sterk utvendig. Endret 23. november 2019 av Kallis92
Gamle Smukka Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Don't grow balls. Grow a pussy. That thing can take a real pounding. 2
Kallis92 Skrevet 23. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2019 (endret) 1 time siden, Gamle Smukka skrev: Don't grow balls. Grow a pussy. That thing can take a real pounding. Eneste jeg kan tenke er klitten er veldig følsomt. Men utenom det er det kanskje beskyttet område. En ballsekk er bare rett der til å bli hamret løs på "Om man er uforsiktig" Endret 23. november 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Jeg har heller aldri skjønt uttrykkene "vis at du har baller" når man skal vise at man er tøff. Og "pussy" betyr at man er feig/svak. Kommer man for fort borti ballene på en mann, så ligger han nede og vrir seg i smerte. En pussy kan både ta imot store saker og føde barn. Anonymkode: 8229c...46e 2
Kallis92 Skrevet 23. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heller aldri skjønt uttrykkene "vis at du har baller" når man skal vise at man er tøff. Og "pussy" betyr at man er feig/svak. Kommer man for fort borti ballene på en mann, så ligger han nede og vrir seg i smerte. En pussy kan både ta imot store saker og føde barn. Anonymkode: 8229c...46e yeah.. Eneste argumentasjonen er at det er "T" ordet. Altså det som skaper muskelmassen eller noe i de. Som man kan argumentere er testikler som avgjør det utifra kjønn. Men utvendig er det veldig svakt punkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå