Gå til innhold

Hvorfor er "Vulva" ille å ha om det er sterkere enn en ballsekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke si "F" ordet.

Men hvis man tenker over det. Er ikke ballsekk mer svakere enn en vulva?. Kanskje argumentet er at testiklene skaper musklene og det som pumper i kroppen. Men jeg bare lurer. Objektivt sett er den ikke sterk utvendig.

Endret av Kallis92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Don't grow balls. Grow a pussy. That thing can take a real pounding.

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Gamle Smukka skrev:

Don't grow balls. Grow a pussy. That thing can take a real pounding.

Eneste jeg kan tenke er klitten er veldig følsomt. Men utenom det er det kanskje beskyttet område. En ballsekk er bare rett der til å bli hamret løs på "Om man er uforsiktig"

Endret av Kallis92
Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt uttrykkene "vis at du har baller" når man skal vise at man er tøff. Og "pussy" betyr at man er feig/svak. Kommer man for fort borti ballene på en mann, så ligger han nede og vrir seg i smerte. En pussy kan både ta imot store saker og føde barn. 

Anonymkode: 8229c...46e

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller aldri skjønt uttrykkene "vis at du har baller" når man skal vise at man er tøff. Og "pussy" betyr at man er feig/svak. Kommer man for fort borti ballene på en mann, så ligger han nede og vrir seg i smerte. En pussy kan både ta imot store saker og føde barn. 

Anonymkode: 8229c...46e

yeah..

Eneste argumentasjonen er at det er "T" ordet. Altså det som skaper muskelmassen eller noe i de. Som man kan argumentere er testikler som avgjør det utifra kjønn.

Men utvendig er det veldig svakt punkt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...