AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Hva pakker dere i til fødebagen? Koffert? Treningsbag? Stelleveske? Weekendbag? Tenker det er på tide å begynne å planlegge 😊 Anonymkode: ac0d6...d74
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Brukte en treningsbag faktisk. Den var større enn en sekk/veske, men mindre enn en vanlig bag/koffert. Neste gang kommer jeg til å bruke en weekend bag eller stelleveske siden jeg ikke fikk brukt for halvparten av tingene. Anonymkode: 423fa...84c 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brukte en treningsbag faktisk. Den var større enn en sekk/veske, men mindre enn en vanlig bag/koffert. Neste gang kommer jeg til å bruke en weekend bag eller stelleveske siden jeg ikke fikk brukt for halvparten av tingene. Anonymkode: 423fa...84c Takk, vurderer weekendbag selv. Tenker man ikke trenger allverden, og man får jo kjøpt dersom behovet skulle oppstå 😊 Anonymkode: ac0d6...d74 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 Hadde en trille koffert, som får plass til 10kg og går som håndbagasje på flyet. Den var gull! Lett å ha system, og litt ekstra med seg i tilfelle. Synes det er styr med bag. Anonymkode: c8dc5...11d 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 Håndbagasje koffert Anonymkode: cbda7...f56
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 Jeg hadde mommybag fra childhome. Stor og fin😊 Anonymkode: 41ccb...67c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #9 Skrevet 23. november 2019 Bag, lett å holde oversikten og trengte ikke ha den åpen hele tiden. Besøkte søstra mi på barsel og hun hadde koffert. Den var åpen og veldig i veien egentlig. Smått rom på barselhotellet. Og så er det ikke bare å åpne den kjapt for å nappe ut noe, man må styre litt for å åpne/lukke... Men skjønner at det er feks praktisk å reise til/fra oppholdet med den da. Anonymkode: 097ae...3b8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #10 Skrevet 23. november 2019 Jeg brukte en Kari Traa dufflebag Anonymkode: 60978...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #11 Skrevet 23. november 2019 Hadde stelleveska med klær til baby, en liten koffert til meg selv (dette sto i bilen under fødselen), så hadde jeg en liten bag til fødselen (et skift til meg, et til baby, ja, jeg ønsket å kle han i egne klær. Litt godt å spise på, og drikke, og et skift til den blivende pappaen). Den bagen var liksom fødebagen, mens det andre var mer barsel. Bilen sto hele tiden ved sykehuset så ikke noe problem å ha ting i den å hente. Derfor så mange enheter. Anonymkode: 5d8cd...e13
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #12 Skrevet 23. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bag, lett å holde oversikten og trengte ikke ha den åpen hele tiden. Besøkte søstra mi på barsel og hun hadde koffert. Den var åpen og veldig i veien egentlig. Smått rom på barselhotellet. Og så er det ikke bare å åpne den kjapt for å nappe ut noe, man må styre litt for å åpne/lukke... Men skjønner at det er feks praktisk å reise til/fra oppholdet med den da. Anonymkode: 097ae...3b8 Jeg hadde ikke problemer med å åpne/lukke kofferten. Det var heller ikke problemer med liten plass. Kofferten var heller ikke iveien for meg eller andre, den stod pent i skapet eller bak nattbordet. Baggen som samboer kom med i ettertid (var en stund på sykehuset pga komplikasjoner), var noe herk, og innholdet havnet i kofferten🤭 Smak og behag. Anonymkode: c8dc5...11d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #13 Skrevet 23. november 2019 Brukte en bag, sånn ca weekendbag-størrelse. Mannen hadde en ryggsekk. Hadde et bittelite enerom og mannen sov på madrass på gulvet så vi måtte sette baggen under stolen om natta. Anonymkode: 4e339...e23
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 Brukte koffert (håndbagasje), følte det var lettere å holde orden i den enn en bag. Anonymkode: fc6dc...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #15 Skrevet 24. november 2019 Litt stor treningsbag for meg og ungene (tvillinger) så naturlig nok må jeg ha med mer 🙈 og en sånn liten stelleveske til mannen. Flere skriver liten koffert noe jeg også vurderte. Men jordmor anbefalte bag så da brukte jeg det. Husker ikke hvorfor hun anbefalte det. Anonymkode: 81c59...f86 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva pakker dere i til fødebagen? Koffert? Treningsbag? Stelleveske? Weekendbag? Tenker det er på tide å begynne å planlegge 😊 Anonymkode: ac0d6...d74 Treningsbag som jeg alltid bruker når jeg skal reise. Jeg trener ikke uansett 😅 Anonymkode: 2b423...7b1
Kicki_90 Skrevet 24. november 2019 #17 Skrevet 24. november 2019 Stor tekstilveske, litt mindre enn weekendbag. Hadde med stelleveske til babyen. Begge deler stod i bilen under fødselen. Tror mannen kom med et tekstilnett i tillegg dagen etter fødsel med diverse ting som ikke var pakket, fødte to uker før termin. Sendte ting hjem med mannen, og tok med nytt tilbake, siden vi ble et par dager ekstra pga problemer med hendene mine.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #18 Skrevet 24. november 2019 Altså, det er jo ikke noe spesiell pakke metode som er bedre eller verre... du skal bort i ca 3 netter, pakk i det du ville pakket i om du skulle til London eller besøkt en venninne i nabobyen i 3 dager.... skjønner ikke hvorfor man må ha andres erfaringer på dette? Anonymkode: cbda7...f56 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #19 Skrevet 24. november 2019 Første gang tursekk. Andre gang hadde jeg fått meg en weekendbag og brukte det. Anonymkode: d0dbf...438
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 Jeg brukte en liten trillekoffert, men det var mest tilfeldig. Den var det første jeg fant med passelig størrelse da jeg skulle pakke. Det fungerte fint, så jeg har tatt fram den samme kofferten nå som nr. 2 snart skal melde sin ankomst. Anonymkode: c2c01...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå