AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Det var stappfullt i bussen, og jeg så ikke at lommeboka datt ned mellom beina mine, da jeg satte meg. Ikke lenge etter, kom en av tiggerne i byen, og snakket til meg. Jeg forstod ikke et ord, men så pekte hun på lommeboka mi med krykken, før hun forsvant ut på det stoppet hun skulle av. Hadde ikke merket det selv, og garantert gått fra lommeboka, hvis hun ikke hadde sagt ifra. Så ikke alle av dem er uærlige. Anonymkode: c1f45...fe7 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Datt liksom ned mellom beina mine, og ned på gulvet mellom føttene mine. Anonymkode: c1f45...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Men var dette virkelig det du minst hadde ventet? Anonymkode: aa8f5...831
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var dette virkelig det du minst hadde ventet? Anonymkode: aa8f5...831 Ja, jeg hadde aldri trodd at de ville være ærlige. Så feil kan man ta. Positivt overrasket Anonymkode: c1f45...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 En tigger er kanskje en som er lat, eller som ikke har troen på egen verdi, eller en som har blitt lært opp gjennom livet til å tro at tigging er den eneste måten å få penger på. Men en tigger er ikke en tyv. En tigger sitter helt åpenlyst og spør andre om penger. Det er det motsatte av å stjele. Selvfølgelig finnes det tiggere som stjeler, men det finnes det også advokater som gjør. Anonymkode: f8d33...2ab
abc123detvardet Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tigger er kanskje en som er lat, eller som ikke har troen på egen verdi, eller en som har blitt lært opp gjennom livet til å tro at tigging er den eneste måten å få penger på. That's not how it works... 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 Uansett hvem som ga deg lommeboken tilbake så må du sperre eventuelle kort da informasjonen på kortene kan være kopiert, man kommer langt med kort.nr, utløpsdato og CCV. Anonymkode: a04df...b7e 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 Den lå på gulvet. Hun plukket den aldri opp. Hun kunne fint ha tatt den, hvis hun hadde villet. Hadde bare vært å vente til jeg gikk av. Det gjorde hun ikke. Anonymkode: c1f45...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #9 Skrevet 23. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg hadde aldri trodd at de ville være ærlige. Så feil kan man ta. Positivt overrasket Anonymkode: c1f45...fe7 Så det hadde vært mindre uventet om en tam grevling med caps leverte den på døra i 03-tiden om natta? Anonymkode: aa8f5...831
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 Det er kameraer på bussene og det vet jo spesielt tyver godt, så det ville jo vært helt idiotisk å prøve å stjele lommeboken. Alt du trengte å gjøre er å rapportere til busselskapet bussnummer og tid, så kunne de funnet ut hvem som stjal lommeboken. Klart man ikke stjeler på en buss. Ingen heltedåd. Helt beregnet. Anonymkode: 36e1d...aec
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det hadde vært mindre uventet om en tam grevling med caps leverte den på døra i 03-tiden om natta? Anonymkode: aa8f5...831 Å herregud. Hva er poenget med å kverulere sånn på dette? Anonymkode: 30d2f...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud. Hva er poenget med å kverulere sånn på dette? Anonymkode: 30d2f...e2b Jeg ville bare vite om det faktisk var den minst ventede måten TS egentlig mente. Hva er galt med det? Anonymkode: aa8f5...831 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville bare vite om det faktisk var den minst ventede måten TS egentlig mente. Hva er galt med det? Anonymkode: aa8f5...831 Hehe. Du har god fantasi. Hadde nok heller ikke forventet det nei, men jeg hadde som sagt ikke forventet at en tigger ville være latt lommeboka mi være i fred. Anonymkode: c1f45...fe7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Du har god fantasi. Hadde nok heller ikke forventet det nei, men jeg hadde som sagt ikke forventet at en tigger ville være latt lommeboka mi være i fred. Anonymkode: c1f45...fe7 Men står du fortsatt inne for at det var den minst ventede vendingen? Eller kan det ha vært noe som var mindre forventet? Anonymkode: aa8f5...831
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 Når en virkelig sliter med å få penger til mat og annet, så må det være vanskelig å la være å stjele. Så flott at vedkommende lar moralen vinne. Hadde jeg rukket det, hadde jeg gitt vedkommende litt penger som takk. Anonymkode: ef6a2...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå