AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Er det bare jeg som syns det er påfallende når en jente på 12 år flere ganger kysser sin far på munnen? Far har en flørtete stil overfor datteren, de to ser nesten ut som et par. Ville dere reagert? Hva ville dere i såfall gjort? Anonymkode: df3c3...927
Kaisada Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Nei dette er IKKE normalt. Du kan ta en prat med henne. Spør direkte om hun synes det er normalt og sunt å kysse pappa på munnen. Etter det kan du spørre direkte om mer alvorlige former for overgrep som jeg antar skjer... 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Tipper 12åringen er sjalu på fars nye dame og gjør seg til..... Anonymkode: 5c6a9...f10 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 Snakk med han da. Det er han som er voksen i historien! Anonymkode: a0a6f...ef3 12
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 Er det stemoren som spør? Anonymkode: 744f6...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 Nei. Bekjent. Ikke interessert i faren, eller noe sånt. Men jeg reagerte på dette, og lurer på om jeg overreagerer. TS Anonymkode: df3c3...927 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 eh her i norge er det nok ikke helt normalt, men i svært mange land er slikt normalt. altså et raskt nuss på munnen Anonymkode: 07a71...3ac 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 Dette var ekkelt. Håper det er tull. Anonymkode: 25307...ef6 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var ekkelt. Håper det er tull. Anonymkode: 25307...ef6 Det er ikke tull. Jeg er bekymret, men vil sjekke om andre syns jeg overreagerer. Og jeg er usikker på om jeg bør gjøre noe med dette. TS Anonymkode: df3c3...927
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som syns det er påfallende når en jente på 12 år flere ganger kysser sin far på munnen? Far har en flørtete stil overfor datteren, de to ser nesten ut som et par. Ville dere reagert? Hva ville dere i såfall gjort? Anonymkode: df3c3...927 Og nei, dette er IKKE normalt nei!! Anonymkode: 927ab...21e 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 Takk for mange svar! Jeg er usikker på om jeg bør gjøre noe med dette. Jenta har det vanskelig psykisk, men det kan jo ha mange årsaker. Jeg vet ikke om jeg bør melde fra til barnevernet. Tenk alt det en sånn melding kan føre til, med mistanke om overgrep. Stakkars faren da, hvis han ikke går over jentas grenser på annen måte enn det jeg så. (Det var forresten jenta som tok initiativ til å kysse faren på munnen). Men samtidig, hvis han driver med overgrep mot barnet, må det jo stoppes. TS Anonymkode: df3c3...927 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange svar! Jeg er usikker på om jeg bør gjøre noe med dette. Jenta har det vanskelig psykisk, men det kan jo ha mange årsaker. Jeg vet ikke om jeg bør melde fra til barnevernet. Tenk alt det en sånn melding kan føre til, med mistanke om overgrep. Stakkars faren da, hvis han ikke går over jentas grenser på annen måte enn det jeg så. (Det var forresten jenta som tok initiativ til å kysse faren på munnen). Men samtidig, hvis han driver med overgrep mot barnet, må det jo stoppes. TS Anonymkode: df3c3...927 Bedre å melde én gang for mye enn én for lite. Anonymkode: 87796...627 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 Jeg pleide å kysse foreldrene mine på munnen som god natt, iallefall til jeg ble 13 år, så synes ikke det i seg selv er så rart. Anonymkode: b7fa6...572 22
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #15 Skrevet 24. november 2019 Jeg hadde kontaktet RVTS og forhørt meg! De jobber blant annet med forebygging og håndtering av seksuelle overgrep i nære relasjoner, og kan være en sentral samarbeidspart når det gjelder å oppdage/håndtere videre. De har spisskompetanse og kan komme med gode råd på veien. Anonymkode: 2b7d8...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 Send bekymringsmelding til BV, så får de vurdere dette. Anonymkode: cf2a6...26c 1
SoWhat? Skrevet 24. november 2019 #17 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange svar! Jeg er usikker på om jeg bør gjøre noe med dette. Jenta har det vanskelig psykisk, men det kan jo ha mange årsaker. Jeg vet ikke om jeg bør melde fra til barnevernet. Tenk alt det en sånn melding kan føre til, med mistanke om overgrep. Stakkars faren da, hvis han ikke går over jentas grenser på annen måte enn det jeg så. (Det var forresten jenta som tok initiativ til å kysse faren på munnen). Men samtidig, hvis han driver med overgrep mot barnet, må det jo stoppes. TS Anonymkode: df3c3...927 Jeg vet ikke hva du mener med at faren har "førtete oppførsel" med datteren. Hva mener du? Syns sånne innlegg er veldig vanskelig å svare på, for hvem er du, og hvilken relasjon har du til vedkommende? Hva betyr "bekjent"? Det jeg vil si er at du melder fra om du reagerer på dette. Uavhengig av hva vi her mener som ikke ser og vet mer. Du virker bekymret. Jeg kan forstå det. Så vurderer du. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. november 2019 #18 Skrevet 24. november 2019 Ikke normalt uansett alder.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #19 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange svar! Jeg er usikker på om jeg bør gjøre noe med dette. Jenta har det vanskelig psykisk, men det kan jo ha mange årsaker. Jeg vet ikke om jeg bør melde fra til barnevernet. Tenk alt det en sånn melding kan føre til, med mistanke om overgrep. Stakkars faren da, hvis han ikke går over jentas grenser på annen måte enn det jeg så. (Det var forresten jenta som tok initiativ til å kysse faren på munnen). Men samtidig, hvis han driver med overgrep mot barnet, må det jo stoppes. TS Anonymkode: df3c3...927 Dette er vel normalt blant enkelte vel? Her kan vår datter på 10 år gi oss en suss på munnen når hun skal legge seg eller noe annet. Ser jo ikke på det som unormalt,men heller at jeg godtar det så lenge HUN vil. Nå må dere gi dere med at bv skal bli kontaktet for den minste ting......dere vet vel at dere kan være med å ødelegge familier med å kontakte bv for «filleting». Det er nok sikkert ikke noe mer i det enn at hun er veldig glad i pappaen sin. Anonymkode: 25a96...9b8 13
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide å kysse foreldrene mine på munnen som god natt, iallefall til jeg ble 13 år, så synes ikke det i seg selv er så rart. Anonymkode: b7fa6...572 Enig!! Anonymkode: 25a96...9b8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå