AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Hvorfor? Og hvordam var dette? Jeg tenker på at jeg skal ikke gifte meg, men kanskje hvis jeg finner den rette personen, vil jeg gjøre det! Anonymkode: adddc...f7e 1
Gjest Halloiuken Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Jeg vet ikke helt hva som du sikter til men jeg kan fortelle deg en ,liten opplevelse jeg selv hadde. Jeg er gift for 2 gang med 2 forskjellige bare så det er sagt. Da jeg giftet meg med den første, la oss kalle han x rett og slett fordi det er jo det han er. Jeg traff x via bekjente, og jeg var sikker på at det var rett. Vi ble enige om å gifte oss, da ingen av oss var for samboerskap. Vi inviterte gjester fra fjern og nær, inn og utland, og alt var fryd og gammen, kjolen kom spesialdesignet fra en av de store designerne i USA , mamma fikset og tipp topp tommel opp. Dette er tilbake i 1999, Men det var en nær barndomsvenninne av mamma som skulle stå for pyntingen av meg, siden hun var frisør, så da jeg satt der i stolen og ble fikset etter alle kunstens regler og ja alt som høres med, søsteren min og brudepiker osv ble pyntet. Vel da jeg står der så hvisker frisøren meg i øret" Det er faktisk lov å trekke seg, du ser ikke like lykkelig ut som en brud bør gjøre" Men jeg kunne jo ikke det, jeg valgte å si ja da vi sto der å skulle svare på prestens spørsmål, men inni meg gråt jeg. Hele kvelden var litt sånn..... næsj liksom. Da vi våknet neste morgen på hotellrommet og møtte de andre til frokosten så tar bestemor meg til side, og sier"Jeg vet, jeg ser det på deg, dette var feil" Etter 9 måned kommer det barn, og i 2005 flyttet vi fra hverandre, og er i dag gode venner. Jeg turte rett og slett ikke si nei, jeg turte ikke la vær å møte opp , jeg skulle så gjerne ønske at jeg sa nei. Det eneste som godt ut av dette er den fantastiske sønnen jeg har fått. I dag er det sånn at jeg er gift med verdens mest fantastiske mann og han ser på sønnen min som vår, og sønnen ser på han som sin bonus pappa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå