Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe et spill i gave. Er det et brettspill å anbefale som er morsomt for en familie å spille? Barna er i alderen 8 - 12 år. 

Evt andre spill som er gøy for barna.

Skrevet

Monopol.

Anonymkode: bfca8...ec2

• Liker 2
Skrevet

Ubongo, Ticket to Ride, Carcassonne, Smallworld, Ryktet Går og Hint liker vi veldig godt. :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker trivial pursuit som barn, vi hadde en voksen og en barneversjon, kunne spille sammen på et brett, men der barn fikk barnespørsmål og voksne voksenspørmål :) 

Har mange gode minner 💙

Anonymkode: 77e81...720

• Liker 4
Skrevet

Spørs jo litt på smaken deres. Liker de best strategispill, spørrespill eller partyspill?

Jeg tror jeg ville sett på Stone Age, Carcassonne, Kingdomino eller Bunny Kingdom. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Okapi skrev:

Spørs jo litt på smaken deres. Liker de best strategispill, spørrespill eller partyspill?

Jeg tror jeg ville sett på Stone Age, Carcassonne, Kingdomino eller Bunny Kingdom. 

Takk for tips. Jeg vet ihvertfall at de liker et spill som heter Ryktet går. 

Skrevet
17 minutter siden, Arkana skrev:

Ubongo, Ticket to Ride, Carcassonne, Smallworld, Ryktet Går og Hint liker vi veldig godt. :) 

Takk for tips! Ryktet går har de, så jeg vet at de liker den type spill, 😊

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker trivial pursuit som barn, vi hadde en voksen og en barneversjon, kunne spille sammen på et brett, men der barn fikk barnespørsmål og voksne voksenspørmål :) 

Har mange gode minner 💙

Anonymkode: 77e81...720

Takk! ☺️ Vet at de har et spill der det var både spørsmål for barn og voksne på hver sin side av kortet. Men jeg husker ikke hva det het... 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Jolen77 skrev:

Takk for tips! Ryktet går har de, så jeg vet at de liker den type spill, 😊

Hvis de liker Ryktet Går ville jeg gått for Hint. Det er utrolig gøy og kan beskrives omtrent som en blanding av nettopp Ryktet Går, Kokkelimonke og mimeleken. Rett og slett mye moro. :) 

Skrevet
20 minutter siden, Arkana skrev:

Hvis de liker Ryktet Går ville jeg gått for Hint. Det er utrolig gøy og kan beskrives omtrent som en blanding av nettopp Ryktet Går, Kokkelimonke og mimeleken. Rett og slett mye moro. :) 

Takk for tips. Leste litt om spillet Hint. Men det står at det er for alder 15+. Så jeg tenker at de er litt for ung for dette spillet. 

Eller er det flere utgaver av spillet? Det jeg leste om er dette:

https://www.ark.no/boker/unknown-HINT-5704339002234

Skrevet
Akkurat nå, Jolen77 skrev:

Takk for tips. Leste litt om spillet Hint. Men det står at det er for alder 15+. Så jeg tenker at de er litt for ung for dette spillet. 

Eller er det flere utgaver av spillet? Det jeg leste om er dette:

https://www.ark.no/boker/unknown-HINT-5704339002234

Jeg tror det er bare den utgaven. Jeg har ikke tenkt over aldersgrensen, men vi har bare spilt det blant voksne eller med eldre barn. Noen av ordene vil nok være vanskelig for yngre barn å forstå. 

Skrevet

Ligretto

Anonymkode: 8bf4e...1a0

• Liker 2
Skrevet
På 24.11.2019 den 6.28, AnonymBruker skrev:

Ligretto

Anonymkode: 8bf4e...1a0

Takk, det var et godt tips.

Skrevet

Azul er et bra spill, som kan spilles enkelt eller vanskelig

Anonymkode: d00f1...57a

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Azul er et bra spill, som kan spilles enkelt eller vanskelig

Anonymkode: d00f1...57a

Bra tips! Sagrada og Splendor er jo også litt i den stilen.

Skrevet

https://gamezone.no/

Her finner du alle slags spill

Er enig i at carcassonne, og bunny kingdom kan være morsomt for barn i den alderen. 

Anonymkode: fb5ce...c3b

Skrevet

Takk for tips! 👍 Azul høres interessant ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...