AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Jeg lurer på om noen kloke hoder kan hjelpe meg. Jeg har fagbrev og fagskole, men ønsker omskolering, eventuelt en lederstilling innen mitt felt. Jeg er avhengig av å jobbe 70%. Bør man bruke tid på studiekompetansefag, eller er det like greit å gå rett på et nettbasert studium innen administrasjon(her kommer jeg inn med realkomp.). Det kan nevnes at jeg er i slutten av 30 årene, og motivasjonen for å ta VGS fag ligger litt langt inne.. Anonymkode: 09ae8...b2f
PepsiFlax Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Hvorfor ikke hoppe rett på om du har muligheten til å komme inn med realkompetanse? Køyra på!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Hvis du ikke trenger studiekompetanse er det ko ikke vits å ta det.. bare gå rett inn med realkompetanse. Anonymkode: c626c...879
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 VGS er bare tull, det eneste det kan brukes til er videre studier - og dermed fullstendig bortkastet hvis du allikevel kommer inn med realkompetanse. Anonymkode: 864a1...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå