AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 jeg har tenkt til å bytte til nettskole siden jeg ikke klarer med på offentlig. jeg har prøvd å finne svar på noen spørsmål jeg har på nett me finner det ikke. så hvis noen visste svar på dette hadde jeg takket deg for å svare. hvordan er prøvene? hvordan foregår de muntlige fagene? hvor mange eksamner har man? har man de hvert halvår eller hvert år? hvis man starter nå etter jul, skal man da ta hele året igjen, eller bare halvåret? også kan folk skrive nettskoler som de vet er trygge og støttet av lånekassen, er litt skepriske til noen skoler. Anonymkode: fbc54...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Hva studerer du da? Anonymkode: 52d8f...44c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Først må du skrive HVA du skal studere. Anonymkode: 0d11f...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først må du skrive HVA du skal studere. Anonymkode: 0d11f...4dc skal ha alle fagene man har i studiespess Anonymkode: fbc54...e9c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 Skal du ta videregående? Studiespesialisering? Via nettet? Jeg ville begynt med å snakke med studieveilederen på den videregående skolen du har gått på så langt. Anonymkode: 9143b...782 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har tenkt til å bytte til nettskole siden jeg ikke klarer med på offentlig. jeg har prøvd å finne svar på noen spørsmål jeg har på nett me finner det ikke. så hvis noen visste svar på dette hadde jeg takket deg for å svare. hvordan er prøvene? hvordan foregår de muntlige fagene? hvor mange eksamner har man? har man de hvert halvår eller hvert år? hvis man starter nå etter jul, skal man da ta hele året igjen, eller bare halvåret? også kan folk skrive nettskoler som de vet er trygge og støttet av lånekassen, er litt skepriske til noen skoler. Anonymkode: fbc54...e9c Hva er alderen din? Anonymkode: 80eac...909 1
norsk Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er alderen din? Anonymkode: 80eac...909 16 Endret 24. november 2019 av norsk
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du ta videregående? Studiespesialisering? Via nettet? Jeg ville begynt med å snakke med studieveilederen på den videregående skolen du har gått på så langt. Anonymkode: 9143b...782 men de kan ikke gjøre noe med det Anonymkode: fbc54...e9c
Søgni Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg