AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Vært gift i 4 år, og har fortsatt regelmessig sex. Men det er veldig mye av det samme som går igjen hver gang. Jeg vil gjerne prøve noe nytt merker jeg. Jeg har mye sex leketøy, men tørr rett å slett ikke ta det frem, annet enn når jeg er alene. (dette vet mannen, altså at leketøyet ofte er i bruk når han er borte eller har lagt seg) Jeg drømmer ofte om analsex, og kan være kjempe kåt i døgn av gangen, men jeg tørr ikke spørre om vi kan prøve det. Han har aldri tatt initiativ til å teste det, så er usikker på om han kanskje synes det er ekkelt. Hvordan kan jeg ta det opp med han? Eventuelt hinte om bruk av buttplug eller lignende? Er det slik at de fleste menn avskyr analsex? Jeg klarer ikke gå å være kåt mer, må få det ut, og vanlig sex hjelper ikke, selvom jeg får orgasmer. Er like kåt 30 minutter etterpå. Frustrert kvinne 29 Anonymkode: 33b55...647
Katten.2.0 Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Hva med å... Prate med partneren din? 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Hva med å... Prate med partneren din? Feiger ut hver gang. Selv når vi snakker om sex (som vi iblant gjør) klarer jeg ikke nevne akkurat hva jeg ønsker. I går spurte han f.eks om han var for hardhendt med meg, da han liker det litt sånn. Jeg liker det også slik, så beroliget han mtp dette. Alikevel tørr jeg ikke nevne feks anal sex. Tror jeg er redd han skal si det er ekkelt eller tvinge seg selv til å utføre selvom han ikke vil, og avsky meg i ettertid eller noe 🙈 Anonymkode: 33b55...647 1
Katten.2.0 Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Feiger ut hver gang. Selv når vi snakker om sex (som vi iblant gjør) klarer jeg ikke nevne akkurat hva jeg ønsker. I går spurte han f.eks om han var for hardhendt med meg, da han liker det litt sånn. Jeg liker det også slik, så beroliget han mtp dette. Alikevel tørr jeg ikke nevne feks anal sex. Tror jeg er redd han skal si det er ekkelt eller tvinge seg selv til å utføre selvom han ikke vil, og avsky meg i ettertid eller noe 🙈 Anonymkode: 33b55...647 ... Du må da kjenne partneren din bedre enn som så. Man må kunne kommunisere åpent og uten å bli dømt i et godt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 5 minutter siden, Katten.2.0 skrev: ... Du må da kjenne partneren din bedre enn som så. Man må kunne kommunisere åpent og uten å bli dømt i et godt forhold. Vi gjør jo det, og nettopp det jeg bekymrer meg for her. Han vil jo ikke dømme meg, men kanskje ville innfri mine ønsker mot sin vilje? Det er jo ikke bra for noen av oss. Anonymkode: 33b55...647
Gjest Alterego666 Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 Kanskje ikke gå rett på det som er mest hardcore med én gang, men nærme seg gradvis. Du må jo også værenåpen for hans ønsker. Hva med å prøve litt nye ting når dere har sex? Få fram nisgjerrigheten fra da dere møttes. Prøv noe nytt for ham og spør om han liker det. Når du er på tilbudssiden, vil også han mest sannsynlig bli det. Slik du legger fram dette har han aldri vært avvisende eller fordømmende?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 ikke vondt ment her altså men begriper ikke par som har giftet seg og ikke kan snakke om alt, å være helt fri og seg selv foran sin partner. min mann ville ha strap-on sex, men da sa jeg at det ville ikke jeg men er stolt over at han har tilliten til meg å spørre Anonymkode: 61338...a48
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 4 minutter siden, Alterego666 skrev: Kanskje ikke gå rett på det som er mest hardcore med én gang, men nærme seg gradvis. Du må jo også værenåpen for hans ønsker. Hva med å prøve litt nye ting når dere har sex? Få fram nisgjerrigheten fra da dere møttes. Prøv noe nytt for ham og spør om han liker det. Når du er på tilbudssiden, vil også han mest sannsynlig bli det. Slik du legger fram dette har han aldri vært avvisende eller fordømmende? Nei han er aldri avvisende eller dømmer, derfor er jeg litt usikker på om han blir med på ting han ikke vil, fordi han gjerne vil tilfredsstille meg slik jeg ønsker. Selv har han lite preferanser og jeg har spurt og gravd om ikke han har noen fantasier vi kan prøve. Det mener han at han ikke har 🤷♀️ og at han er fornøyd og synes sexlivet er toppers. Jeg vil jo ikke ødelegge noe som på sett og vis fungerer. Anonymkode: 33b55...647
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #9 Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ikke vondt ment her altså men begriper ikke par som har giftet seg og ikke kan snakke om alt, å være helt fri og seg selv foran sin partner. min mann ville ha strap-on sex, men da sa jeg at det ville ikke jeg men er stolt over at han har tilliten til meg å spørre Anonymkode: 61338...a48 Ikke alle er like frie, sånn er det bare. Selv har jeg opplevd en del i barndommen som gjør at jeg er noe lukket ovenfor andre. Jeg og mannen har alikevel et godt forhold og er åpne om det meste, også sex. Men akkurat rundt dette tror jeg kanskje jeg føler endel skam? Ikke vet jeg. Anonymkode: 33b55...647
Gjest Alterego666 Skrevet 23. november 2019 #10 Skrevet 23. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle er like frie, sånn er det bare. Selv har jeg opplevd en del i barndommen som gjør at jeg er noe lukket ovenfor andre. Jeg og mannen har alikevel et godt forhold og er åpne om det meste, også sex. Men akkurat rundt dette tror jeg kanskje jeg føler endel skam? Ikke vet jeg. Anonymkode: 33b55...647 Skam er en veldig allmennmenneskelig følelse, som han vil kjenne igjen. Å vise ham denne følelsen er et sterkt tegn på kjærlighet som han vil gjenkjenne.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #11 Skrevet 23. november 2019 7 minutter siden, Alterego666 skrev: Skam er en veldig allmennmenneskelig følelse, som han vil kjenne igjen. Å vise ham denne følelsen er et sterkt tegn på kjærlighet som han vil gjenkjenne. Takk, det har du helt rett i. Istedenfor å være tøff å spørre rett ut, kanskje bedre å være ærlig å faktisk dele følelsene rundt det. Høres klokt ut. Anonymkode: 33b55...647
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #12 Skrevet 23. november 2019 Lag en sex-julekalender hvor dere har en krukke med 24 lapper i. Trekk en hver dag, og bli da enige om dere vil gjennomføre det som står på lappen. 12 hemmelige forslag fra hver av dere. Det er faktisk veldig morsomt og spennende😊 Det beste ved det er at man da kan finne ut mer om den andre parten uten at man behøver å kjenne på at ting er vanskelig å ta opp. Anonymkode: 6b4f2...d58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå