Gå til innhold

Dere som er overhyggelige på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alltid svarer ts så empatisk og forståelsesfullt. Hvordan får dere ut gørra deres? Yin og yang, og alt det der. Ingen er bare gode hele tiden, eller bare onde. Alle må ventilere litt. Hvor får dere det ut? Mot deres egen familie?

Når jeg tenker meg om, så er dere "snille og vennlige" alltid krasse og nådeløse mot de som evt svarer TS frekt. Da kommer det mye eder og galle ut, da. 

Anonymkode: 16889...20d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skriver med nick, så skal jeg svare deg. Min venn. :biggrin: 

• Liker 15
Skrevet

Ikke alle går rundt og bærer på gørre.....

Anonymkode: 12e32...29b

• Liker 6
Skrevet

Disse svarer nok hyggelig med nick, og gir gass under anonym:-)

Anonymkode: dcf1b...cf8

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Disse svarer nok hyggelig med nick, og gir gass under anonym:-)

😂

Anonymkode: e481d...483

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse svarer nok hyggelig med nick, og gir gass under anonym Anonymkode: dcf1b...cf8

Sådda, sådda, jeg har ikke gassproblemer på det jevne og forsøker så godt jeg kan å leve et liv i vater på KG også. 
            ;) 

• Liker 2
Skrevet

Å svare hyggelig, er vel et tegn på at man er i balanse.

Alle bærer på noe tungt også. En måte å få det ut på, i hvert fall på best måte for deg selv, er å være imøtekommende og svare høflig. Det er en fin måte å takle ting på, det må du forsøke.

• Liker 8
Skrevet

Dette er den første tråden min du har besøkt, Hoppetaujenta. Nå ble jeg faktisk litt glad 😁

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Sådda, sådda, jeg har ikke gassproblemer på det jevne og forsøker så godt jeg kan å leve et liv i vater på KG også. 
            ;) 

Mulig det, men det har jeg ingen garanti for.

Skrevet
Just now, exictence said:

Å svare hyggelig, er vel et tegn på at man er i balanse.

Alle bærer på noe tungt også. En måte å få det ut på, i hvert fall på best måte for deg selv, er å være imøtekommende og svare høflig. Det er en fin måte å takle ting på, det må du forsøke.

Ikke egentlig. Mange deprimerte i offerrollen opplever seg selv som nyttige og intellektuelle om de hjelper andre mennesker, som et eksempel. Man trenger ikke være i balanse for å føle belønnelsesfølelser av å hjelpe andre ved å blant annet være hyggelig

Anonymkode: 12e32...29b

• Liker 2
Skrevet

Ikke er mer befriende enn å tenke litt positivt om folk.. Mange her har nok blitt mistet i bakken som liten, og kan ikke klandres for det, så da blir det litt dumt at jeg skal være ærlig og spydig. De sliter nok litt fra før :) hehe😍❤️💕💋❤️❤️❤️😘

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Fuglemor said:

Ikke er mer befriende enn å tenke litt positivt om folk.. Mange her har nok blitt mistet i bakken som liten, og kan ikke klandres for det, så da blir det litt dumt at jeg skal være ærlig og spydig. De sliter nok litt fra før :) hehe😍❤️💕💋❤️❤️❤️😘

Jaha er det DET kulene i hodet stammer ifra 🤣😋

Skrevet

For en problemstilling. Nå må folk slutte å svare empatisk. Jez Ts, hva skjer? 

Hvorfor tror du alle går rundt med "gørr", og hvorfor skal en ta det ut på helt uskyldige? 

Så klart diskuterer man og også kanskje krangler med venner og familie! Det er ingen krise det, men jo eldre man blir jo mindre drama er det jo som regel da. 

Og det er bra at noen smeller litt fra til de som svarer frekt. Noen må bare bli oppdratt. Men de trenger ikke hudflette til enhver tid.

Skulle ønske folk her inne skjønte hva sosial intelligens er. Jeg ser den veldig godt.

Men veldig mange skjønner egentlig ikke hva det handler om det det ut til. Men whatever. Det er alltid noe å klage på, og lure på, og bli irritert på  🙂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke lyst til å såre eller tråkke på noen. Jeg vet aldri hva den jeg skriver til har opplevd, derfor synes jeg det er viktig å ta ekstra hensyn. 

Endret av Gorilla
  • Liker 5
Skrevet
Just now, SoWhat? said:

For en problemstilling. Nå må folk slutte å svare empatisk. Jez Ts, hva skjer? 

Hvorfor tror du alle går rundt med "gørr", og hvorfor skal en ta det ut på helt uskyldige? 

Så klart diskuterer man og også kanskje krangler med venner og familie! Det er ingen krise det, men jo eldre man blir jo mindre drama er det jo som regel da. 

Og det er bra at noen smeller litt fra til de som svarer frekt. Noen må bare bli oppdratt. Men de trenger ikke hudflette til enhver tid.

Skulle ønske folk her inne skjønte hva sosial intelligens er. Jeg ser den veldig godt.

Men veldig mange skjønner egentlig ikke hva det handler om det det ut til. Men whatever. Det er alltid noe å klage på, og lure på, og bli irritert på  🙂

Jeg sikter til de som konsekvent stryker ts medhårs, uansett hvilken idiotisk situasjon h*n har satt seg selv i. Også kjefter og smeller de mot de som tør ytre seg kritisk.

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg er frekk, og sier ting jeg ikke mener. Både til familie, venner og ukjente. Selvfølgelig ikke med vilje og føler meg fæl etterpå. Det er ikke for jeg er sånn, det er for jeg sliter. Har du det tøft blir det mye sinne. Å si noe du ikke mener i sinne og redsel er fort gjort. 

Ellers er det normalt å være hyggelig med folk. Skulle bare mangle! Jeg eg også dønn ærlig og sier det jeg mener, men har ikke behov for å mobbe eller være skikkelig frekk mot noen.

Skrevet

Jeg har ikke så mye «gørr» som må ut, og ser ihvertfall ingen grunn til å ta det ut på kg. Jeg er generelt ganske lykkelig og takler problemer uten å «ta» noen pga det. Evt fungerer en løpetur eller svømmetur veldig bra :)

Anonymkode: 0652d...743

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gorilla said:

Jeg har ikke lyst til å såre eller tråkke på noen. Jeg vet aldri hva den jeg skriver til har opplevd, derfor synes jeg det er viktig å ta ekstra hensyn. 

Her er vi kanskje inne på noe. Men er det egentlig vennlig å ikke hjelpe en person ut av en vanskelig knipe? Det brenner på dass, men bare fortsett som før du, ts. Rydd stua og tenk på noe annet. Det går så bra så.

Skrevet

Det var da voldsomt. Det er visst galt at man er snill og forståelsesfull også nå. Hva blir det neste? 🙄

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den første tråden min du har besøkt, Hoppetaujenta. Nå ble jeg faktisk litt glad 😁

Det var hyggelig å høre. Hadde jeg bare visst hvem du var så skulle jeg ha besøkt deg oftere. :nigo: 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, men det har jeg ingen garanti for. Anonymkode: dcf1b...cf8

Nei, det er vel riktig det. Du får ta mitt ord for det, for det er alt vi har. :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...