AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #21 Skrevet 25. november 2019 6 minutter siden, SupaWoman skrev: Jeg er et miljøsvin, returnerer sikkert 10-12 ganger i året om ikke mer. Rar ting å skryte av. Anonymkode: da4e5...451 2
Djungelvrål Skrevet 25. november 2019 #22 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rar ting å skryte av. Anonymkode: da4e5...451 Hvis noen syns de har rett til å diskriminere meg, så har jeg rett til å skryte. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #23 Skrevet 25. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis Zalando faktisk straffer miljøsvin som i tillegg til å shoppe masse klær (nordmenns overforbruk av klær er en så stor belastning for miljøet at den nesten overgår oljeproduksjonen vår), også handler klær de ikke vet om de vil ha, og misbruker gode returordninger for å bruke det slik andre bruker prøverom på butikker, er det SÅ BRA. Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å drive på slik mange i denne tråden gjør, gir dere faen i klimaet, eller er dere bare ignorante? Anonymkode: 8b2a2...058 Ehh... Du som er så klimabevisst, skjønner vel selv at det er ZALANDO som er blant de største synderne i klimaproblemene våre? Moteindustrien! Anonymkode: cb5e8...f52 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #24 Skrevet 25. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis Zalando faktisk straffer miljøsvin som i tillegg til å shoppe masse klær (nordmenns overforbruk av klær er en så stor belastning for miljøet at den nesten overgår oljeproduksjonen vår), også handler klær de ikke vet om de vil ha, og misbruker gode returordninger for å bruke det slik andre bruker prøverom på butikker, er det SÅ BRA. Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å drive på slik mange i denne tråden gjør, gir dere faen i klimaet, eller er dere bare ignorante? Anonymkode: 8b2a2...058 Bla bla bla....... klimahysteri! Anonymkode: 29fec...835 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #25 Skrevet 26. november 2019 På 23.11.2019 den 11.51, AnonymBruker skrev: Hm.. jeg opplever også å bli "straffet" av zalando, etter å ha vært ganske aktiv kunde der med mange bestillinger og dessverre en del returer. De avventer returen min veldig lenge, og den går ikke gjennom før de opprinnelige varene har blitt satt ned i pris. Har den siste måneden tapt over 1500 kr på det. Noe må de vel tjene penger på, men dette gjør at jeg kommer til å handle betraktelig mindre der fremover.. Anonymkode: bdf24...a69 Da må du kontakte de. Det er kvitteringen din som er gjeldene mtp pris du skal ha tilbake. Om du får tilbakebetalt iht ny tilbudspris har det nok skjedd en feil. Anonymkode: a9390...029
Gjest førstedamen Skrevet 26. november 2019 #26 Skrevet 26. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis Zalando faktisk straffer miljøsvin som i tillegg til å shoppe masse klær (nordmenns overforbruk av klær er en så stor belastning for miljøet at den nesten overgår oljeproduksjonen vår), også handler klær de ikke vet om de vil ha, og misbruker gode returordninger for å bruke det slik andre bruker prøverom på butikker, er det SÅ BRA. Jeg fatter ikke at folk har samvittighet til å drive på slik mange i denne tråden gjør, gir dere faen i klimaet, eller er dere bare ignorante? Anonymkode: 8b2a2...058 Så du tenker det er bedre for miljøet at vi som bor i utkantstrøk tar fly til byene for å handle istedet? Er ikke ofte jeg handler klær, og når jeg gjør det handler jeg mye og dyre kvalitetsklær. Da blir det ofte feil str eller at jeg bestiller flere str for å sende de andre i retur. Bedre enn å booke flyreiser kun fordi jeg trenger en ny kåpe, eller kjole til et bryllup feks.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #27 Skrevet 26. november 2019 Jeg handler MYE på Zalando. Klær til hele husholdningen kjøpes der, og jeg har returnert en god del. Har alltid muligheten til å bestille med faktura. Anonymkode: ef861...544
Fju Skrevet 26. november 2019 #28 Skrevet 26. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehh... Du som er så klimabevisst, skjønner vel selv at det er ZALANDO som er blant de største synderne i klimaproblemene våre? Moteindustrien! Anonymkode: cb5e8...f52 Fast fashion-industrien lever av folk som handler alt for mye. Det er i høyeste grad vi som er synderne, ingen grunn til å fraskrive seg ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå