Gå til innhold

Tvillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det å ligge med eneggede tvillinger, noen som har prøvd? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som prøver, men feiler når tvillingene innser at de bare er en del av et tåpelig kompis-eksperiment. 

Anonymkode: f045d...7b1

Skrevet

Jeg er enegget tvilling og har fått mange ganger tilbud om trekant. Lurer fremdeles hvorfor menn tror de kan tilfredsstille 2 damer samtidig, de fleste klarer jo ikke en gang 1. Ellers har jeg hatt fantasien å ha oss med et annet tvillingpar så skjønner at mange tenner på tanken.

Anonymkode: 10740...98f

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enegget tvilling og har fått mange ganger tilbud om trekant. Lurer fremdeles hvorfor menn tror de kan tilfredsstille 2 damer samtidig, de fleste klarer jo ikke en gang 1. Ellers har jeg hatt fantasien å ha oss med et annet tvillingpar så skjønner at mange tenner på tanken.

Anonymkode: 10740...98f

Det er sant, men tenkte mest på at jeg ligger først med hun ene og så en annen gang med hun andre. Vil det være noe store forskjeller eller omtrent like deilig? Hadde de klart å lure meg til å tro at det var samme jente hver gang?

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex med identiske tvillinger🙈 Ikke samtidig, men hver for seg. Og, ja, sexen med de var ganske lik. Like velutstyrt begge to. Han ene muligens litt mer opptatt av min nytelse enn han andre.

Anonymkode: 04501...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...