Gå til innhold

Lek med mannens anal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått med meg at det skal være himmelsk for en mann å få en finger eller noe annet opp i rumpen. Dette er noe jeg forsøker å kvinne meg opp til å kunne gjøre, men på dette stadiet er tanken fremdeles skikkelig vemmelig! Det gir meg rett og slett fullstendig avtenning. 

For det første er det lite jeg jeg kan forestille meg er mer usexy enn en smålubben og hårete mannerumpe som gjør mottakelig for noe slikt, og for det andre brekker jeg meg om det er lukt der. Får jeg "noe" på fingeren, kommer jeg faktisk til å kaste opp. 

Jeg husker en gang jeg endte opp med å slikke en fyr rimelig nært anus-området, og nesen min traff vel rett i stjernen. Jeg gikk og kjente på drittlukt lenge etterpå. Det hele gjorde at jeg fikk så avtenning på den aktuelle mannen, at jeg aldri orket å se ham igjen (han var en såkalt "pulevenn"). Tør ikke tenke på hvor trist det hadde vært om jeg hadde ødelagt sexlivet med en kjæreste.

Så, mine medsøstre der ute: har dere tips til hvordan jeg kan du tankegangen min til å få dette til å bli en langt mer sexy greie? Hvordan går dere frem når dere gjør dette?

Anonymkode: 06454...83d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette er så ekkelt og usexy for deg, hvorfor gjøre det?
Om han vil ha noe i rompa, kan han vel fikse det selv? Det finnes p-punkt vibratorere som kan brukes. 

Anonymkode: 57195...df3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fiskennemo skrev:

Hvorfor ikke bare bruke en buttplug på han, om du ikke vil putte fingeren/e der?

Men er ikke litt av poenget at g-punktet skal stimuleres med bevegelse? Eller gjør en plugg nytten godt nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er så ekkelt og usexy for deg, hvorfor gjøre det?
Om han vil ha noe i rompa, kan han vel fikse det selv? Det finnes p-punkt vibratorere som kan brukes. 

For å gi ham den ekstra nytelsen. Men, ja, en vibrator kan vel fikse den. Har bare så lyst til å kunne gjøre det for ham, dersom han ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, ntrane skrev:

er det han som vil ha noe i rumpa, eller du som vil putte noe i rumpa på han?

Det er jeg som ønsker å være i stand til å gi ham den nytelsen dersom det er noe han ønsker. Har ikke lyst til å være prippen og si nei/ikke tilby det. Men har fått noen gode innspill her, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går dere frem om dere putter en finger opp der? Ligger han vanlig på rygg og så gjør du det mens du suger ham, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jeg som ønsker å være i stand til å gi ham den nytelsen dersom det er noe han ønsker. Har ikke lyst til å være prippen og si nei/ikke tilby det. Men har fått noen gode innspill her, da. 

Så slik jeg forstår det så vil du være forberedt på eventuelt ønske om analstimuli fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det når han ligger på rygg samtidig som jeg suger han. Trenger jo ikke å lukte på fingeren etterpå. Jeg fullfører sexen også er det bare å vaske hender etterpå. Må legge til at jeg aldri hadde trodd jeg ville taklet å gjøre noe sånt selv, men når man ser at kjæresten nyter så er det verdt det for meg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ntrane skrev:

Så slik jeg forstår det så vil du være forberedt på eventuelt ønske om analstimuli fra han?

Korrekt. 

Er helt i startfasen av et forhold, så det er mye vi ikke vet om/har pratet om enda. Kanskje går det ikke så bra, og da ønsker jeg å være forberedt på en evt. annen som ønsker det. 

Jeg vil rett og slett bare være i stand til å tilfredsstille best mulig og gi mest mulig nytelse, samt ikke være så prippen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemstilling og tenker også at jeg er «prippen». Men så tenker jeg samtidig at jeg ikke er det, nettopp pga tingene du nevner😅 det er jo ekkelt, nytelse eller ei, om han ikke tar klyster først liksom. En hanske hadde kanskje fungert, men det hadde tatt bort litt av intimiteten kanskje? Men samtidig må jo bare mannen respektere hvis man ikke vil gjøre det🙂

Anonymkode: f3b65...fa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, baremeg skrev:

Jeg gjør det når han ligger på rygg samtidig som jeg suger han. Trenger jo ikke å lukte på fingeren etterpå. Jeg fullfører sexen også er det bare å vaske hender etterpå. Må legge til at jeg aldri hadde trodd jeg ville taklet å gjøre noe sånt selv, men når man ser at kjæresten nyter så er det verdt det for meg 

Takk for innspill! Spør du han først? Tenker på i tilfelle han vet at det kan ligge "noe" der eller om han har løs mage etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme problemstilling og tenker også at jeg er «prippen». Men så tenker jeg samtidig at jeg ikke er det, nettopp pga tingene du nevner😅 det er jo ekkelt, nytelse eller ei, om han ikke tar klyster først liksom. En hanske hadde kanskje fungert, men det hadde tatt bort litt av intimiteten kanskje? Men samtidig må jo bare mannen respektere hvis man ikke vil gjøre det🙂

Anonymkode: f3b65...fa8

Enig. 

En ganske kunne nok fungert, men hadde følt det var ganske usexy. Og var jeg mann, hadde jeg nok også følt meg litt uvel av det. Men en kondom er vel ikke så dumt, kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Vi lever grovt sett med regeelen at dersom partner ønsker å prøve noe, så prøver vi det. Er det suksess er selvsagt det gull, dersom den ene ikke liker det blir det respektert. Enkelte ting sier den ene med én gang at det vil jeg ikke, eller at vi må bli enda bedre kjent før vi går dit. 

Dette fungerer bra for oss. Jeg vil påstå at vi begge er blitt friere og tryggere etter at vi ble sammen.

Paradokset er at vaniljesexen er blitt mer intens og intim etterhvert som vi har utforsket flere kinks. Dobbeltvinn for oss begge.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du virkelig IKKE vil bruke fingeren, så bør du si dette til ham. Når dere har denne samtalen. Så kan dere gå sammen, om å kjøpe leker som kan tilfredstille ham der 😃 
Ikke nødvendig å gjøre det vanskeligere, eller eklere, en man vil.
Selv leker jeg ikke med ham, om jeg ikke vet at han er klar for det. Altså har skylt seg, så jeg ikke får dritt på fingrene 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill! Spør du han først? Tenker på i tilfelle han vet at det kan ligge "noe" der eller om han har løs mage etc.

Jeg spør ikke, men beveger fingeren veldig sakte mot åpningen- passer det seg ikke sier han i fra. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham skylle seg først. En enkel analdouche hvor man fyller på vann. 

Anonymkode: 368ef...033

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ALDRI gjort det med hvem som helst. Men prøvd en gang med min nåværende type, på fylla vel og merke! Ikke noe jeg kan legge til som vane

Anonymkode: ec312...507

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...