AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Går 1. Året bachelor nå og kunne tenkt meg å bytte skole til neste år. Lurer derfor på om noen har erfaringer med dette? 🙂 Kunne du fortalt litt om hvordan du synes det gikk, tenker da ift nytt sted, skole, lærere, og bli kjent med klassen? Evnt. òg hvorfor, og om det er noe spesielt man burde tenke over eller lignende? Hovedgrunn til at jeg ønsker bytte er beliggenhet (tettsted vs by), har heller ingen god grunn til å bli værende her. Men er jo vanskelig å vite hvordan det vil bli om jeg flytter og, selv om jeg selvfølgelig tenker det vil bli bedre. Anonymkode: c79ce...6bb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Det avhenger helt av hvilket studie det er. Er det sykepleie så er det tilnærmet glemmmesak, da skolene har ulikt undervisningsopplegg. Anonymkode: 7d177...72d 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 På 23.11.2019 den 10.32, AnonymBruker skrev: Det avhenger helt av hvilket studie det er. Er det sykepleie så er det tilnærmet glemmmesak, da skolene har ulikt undervisningsopplegg. Anonymkode: 7d177...72d Det gjelder vel de fleste studiene.... Anonymkode: 62003...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå