AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Uttalt av en mann jeg prater mye med. Kjenner jeg får helt noia og tenker at jeg er så kjedelig i senga så d er ingen vits å prøve en gang for min og hans del. Han kommer til å bli skuffa. Føler bare for å trekke meg bort. Har skjønt han liker meg og syns jeg er en artig skrue. Men den uttalsen skremte meg litt. Har forresten lyst til å treffe han. Men ser ikke ut som han har tenkt å spørre om å treffes. Skjønner at det må stemme mellom to. Men han har mye erfaring. Flere forhold bak seg. Jeg har vært single i 10 år og i forhold 6 år thats it. Resten har bare vært ons og en ff...ingen av de klarte jeg f.eks å få orgasme. Jeg har helt skrekken for å ikke få det til. Onanerer alene no problem. Jeg har nesten ikke erfaring. Samtidig liker jeg rare ting som å bli bundet fast og dominert. Men den siden har jeg nesten ikke fått opplevd. Kun 1 gang. Det var heftig adrenalin kick for min del men alt for nytt til noe orgasme. Prøver ikke å tenke så langt men begynte å tenke når han nevnte det der. Blir samme problemet med alle hvis det teller mye for menn. Jeg liker nærhet og sex hvis jeg slipper å føle prestasjons angst på at jeg må duge ellers mister jeg sjansen min. Jeg heller ikke pur ung lengre...kanskje værre når man liker noen litt og redd for at den biten skal spolere alt?? Er åpen for mye rart med en jeg liker drar meg på men om det er sett på som god i senga tviler jeg på. Anonymkode: 6f560...858
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Jeg tror du overtenker her, for enten har dere en god kjemi eller ikke. Dere må bare prøve ut sex, for det er det eneste som vil gi et svar på om dere er en god match eller ikke. Men du er jo ikke uten erfaring, som du sier. Du har jo vært i et forhold i 6 år og hatt noen ons og en ff! Da har du jo en god del erfaring, så det må du huske på. Du kan jo eventuelt snakke med han om dette også, at det gjør deg usikker. Det er jo en litt vanskelig samtale å ta, men kanskje det er bedre enn å bare "stupe" i det når du føler deg såpass engstelig og usikker. Han har sikkert sine ting han også, husk at han er også bare et menneske som deg. Anonymkode: f904e...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Jeg tenkte at jeg var kjedelig i senga og var veldig nervøs før vi hadde sex. Viser seg at jeg muligens er den villeste av oss 😳 Var også veldig redd for at jeg skulle være slapp der nede, men det er jeg visst ikke. (Eksen sa jeg hadde løs fitte) Ikke tenk for mye 😊 Anonymkode: 689ca...252 2
Bamseklemmer Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Ikke rart du fikk skrekken, han/de gjorde deg usikker! Det er trygghet og avslapping som gir bedre sjanse for orgasme. Og det blir ikke bedre hvis du tror han kan mye, da slår prestasjonsangsten inn. Det er nok derfor menn burde holdt kjeft om sine egne preferanser og heller gitt trygghet og forståelse. Derfor er det så trist og uerfarent gjordt å bare buse frem. På tide noen lærer seg nøkkelordet, trygghet og omsorg🤫 Ikke tenk så mye at du ikke har så mye erfaring, uskyldighet kan gi den beste sexen hvis dere spiller på lag💚 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå