AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Hei så jeg og typen mim har vært sammen i ca 3 måneder nå. Jeg er fortsatt jomfru og har lyst til å miste det til han (vi er begge 20), men første gang vi prøvde ble han slapp med engang han skulle penetrere meg...jeg tenkte at han kanskke bare var nervøs. Neste gang spurte jeg han om han hadde kondom mens vi holdt på, og han sa bare ja og ikke noe mer enn det..selv om jeg hintet til at jeg ville gjøre det. Vi gjør andre ting bortsett fra penetrering, og han kommer hver gang og blir hard med engang vi begynner å kline..men skjønner ikke hvorfor han ikke har "penetrert" meg enda...betyr det at han er gay eller er det noe annet? har lyst til å snakke om det men føler at det blir så kleint å ta det opp :// ellers virker han ikke "gay" i persobligheten, og har bare vært sammen med jenter før..skjønner bare ikke helt hva som er greia :// Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 21bb6...0c6 4
temolitus Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Synes det høres mer ut som prestasjonsangst 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 hmm..tror ikke han er gay nei! kanskje du burde snakke med han om det Anonymkode: 21bb6...0c6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Lesper han? Anonymkode: 33a6d...8f6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 Herregud.. Lurer på om menn driver å funderer på om damer er lesbiske hvis de avviser dem eller sier nei til sex. I så fall er de fleste damer lesbiske. Anonymkode: 6c4c2...268
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Lesper han? Anonymkode: 33a6d...8f6 TS her. Nei..han virker egentlig som en helt vanlig straight dude..hvis det gir mening. Han var litt kjent for å være fuckboy før, så det her er egentlig hans første forhold. Første gang jeg lå over til han ville han ha sex med engang, og når jeg sa nei (for jeg var fortsatt jomfru og ville ikke miste det der og da) sa han ok og vi gjorde andre ting. Han er veldig ivrig på å gjøre alt annet en penetrering egentlig..(69, fingring osv)..så lurer bare virkelig på hvorfor det ikke virker som om han vil ha sex :// er bare litt uvant for eksen min maste om at vi skulle ha sex hele tiden Anonymkode: 21bb6...0c6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Nei..han virker egentlig som en helt vanlig straight dude..hvis det gir mening. Han var litt kjent for å være fuckboy før, så det her er egentlig hans første forhold. Første gang jeg lå over til han ville han ha sex med engang, og når jeg sa nei (for jeg var fortsatt jomfru og ville ikke miste det der og da) sa han ok og vi gjorde andre ting. Han er veldig ivrig på å gjøre alt annet en penetrering egentlig..(69, fingring osv)..så lurer bare virkelig på hvorfor det ikke virker som om han vil ha sex :// er bare litt uvant for eksen min maste om at vi skulle ha sex hele tiden Anonymkode: 21bb6...0c6 Er helt normalt med prestasjonsangst. Si til han at det ikke gjør noe (når han blir slapp) og at dere bare prøver igjen litt senere. Det verste du kan gjøre er å spørre om han er gay, da blir han jo bare mer stressa stakkars. Anonymkode: c9911...e72
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 Om du ikke tørr å snakke med han omdet burde du ikke ha sex, du er ikke klar. Anonymkode: 63c10...9cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå