Gå til innhold

Kollega som gir komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er dårlig på å forstå hvordan jeg skal få meg kjæreste, men måten han går frem på ville i hvert fall gjort at jeg ville prøvd å tørre å ta initiativ tilbake.

Anonymkode: d92cf...403

Og i første omgang ville nok mitt forsøk vært å sende blikk, lage dumme ærend for å ha en grunn til å være i nærheten av ham, bable keitete etc. 

Menideelt sett ville jeg foreslått øl/kaffe/aktivitet, om jeg ikke var altfor redd for avvisning. Usikkerheten er jo verst.

Anonymkode: d92cf...403

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En oppdatering fra meg.

Ja, altså. Vi deltok begge på et arrangement sammen, i forbindelse med jobb. Jeg drikker ikke alkohol, og han drakk ikke så mye, heldigvis.

Jeg så han sendte meg blikk hele kvelden, men vi satt ikke sammen eller fikk ikke pratet fordi vi måtte mingle. Kjente derimot på spenning hele kvelden, jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Måten han så på meg gjorde at kvelden ble veldig spennende. Vanskelig å forklare.

Senere, da dj'en begynte å spille, danset vi begge to, og i en av de rolige balladene spurte han om jeg ville danse. Åh, det var fantastisk. Jeg kjente meg helt rød og varm i toppen, og jeg turte ikke å se ham i øynene i det hele tatt. Jeg følte meg så flau, og samtidig så betatt og rar i hele meg at jeg trodde jeg skulle svime av. Etterhvert roet følelsene mine seg litt ned, balladen var over og vi satte oss ned. Det var begynt å bli glissent med folk, så da kunne vi prate i fred. Og vi pratet. Og pratet. Vi pratet sammen lenge, faktisk i flere timer. Vi pratet mye, om alt og ingenting. Om alt fra vær og vind til tv-serier og jobbrelaterte ting. Vi snakket om familie og personlige ting. 

For meg, som ikke er vant til slik oppmerksomhet fra noen menn var dette en veldig spesiell følelse. Etter en stund begynte vi å bli trøtte, og han fulgte meg tilbake til hotellrommet. Der kysset han meg. Det ble et ganske hett kyss, før han trakk seg tilbake og ønsket meg god natt.

Etter vår lange prat, og det faktum at han ikke engang prøvde å ymte frampå for å "få seg et ligg", er mitt inntrykk er at han vil noe mer enn kun en kort affære. 

Etter dette har det blitt en del flørting, og vi snakker mye sammen på messenger, snap osv. Det er en ganske intim tone, og han har til og med overrasket meg med noen kyss her og der. Jeg må innrømme det er ekstra spennende med stjålne kyss når jeg minst venter det. Vi har dog lovet hverandre at vi skal prøve å holde det til utenfor arbeidstid, selv om det ikke er helt lett. 

Og der er vi nå. Det er mye forelskelse og stjålne blikk. Men jeg må innrømme det er ganske spennende altså. Og det er mer spenning enn jeg egentlig er vant til! :) 

Anonymkode: 659a2...d15

• Liker 10
Skrevet

Så herlig ❣️

Anonymkode: 80f36...ecc

Skrevet

Å involvere seg med en kollega er ikke lurt igrunn. Tenk så pinlig om det skjærer seg. 

Anonymkode: 2bcc7...18d

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å involvere seg med en kollega er ikke lurt igrunn. Tenk så pinlig om det skjærer seg. 

Anonymkode: 2bcc7...18d

Vel. Den risikoen er jeg villig til å ta. Jeg har vært singel i mange år. Hvis jeg ikke griper sjansen nå får jeg den kanskje aldri igjen. Og jeg er lei å være hun som alltid skal være varsom og forsiktig.

Det kan hende det eventuelt blir pinlig, men den tid, den sorg.

Så lenge det er greit for våre sjefer og vi ikke bryter noen regler velger jeg å ta en sjanse. Leve livet. 

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Den risikoen er jeg villig til å ta. Jeg har vært singel i mange år. Hvis jeg ikke griper sjansen nå får jeg den kanskje aldri igjen. Og jeg er lei å være hun som alltid skal være varsom og forsiktig.

Det kan hende det eventuelt blir pinlig, men den tid, den sorg.

Så lenge det er greit for våre sjefer og vi ikke bryter noen regler velger jeg å ta en sjanse. Leve livet. 

VELDIG mange møtes på jobb!  You go girl! 😊

Anonymkode: 3f79b...186

• Liker 1
Skrevet
På 23.11.2019 den 0.34, FrodeF skrev:

Rapport han til ledelsen. Dette er trakassering og hører ikke hjemme på en arbeidsplass. En kvinne må kunne gå på jobben uten å bli behandlet som et høl. 

Er komplimenter trakkasering? Synes det høres ut som han arbeidskollegaen liker dama, og derfor flørter og gir komplimenter. Trakkasering er derimot om han strøk hånden over rumpa hennes, eller hvis han gjentatte ganger hadde sagt deg ville jeg hatt sex med uten å vite om hun er interessert.

Anonymkode: e3ddd...ad5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...