AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Vi er to voksne som reiser til københaven med båten. Vi har noen spørsmål som jeg håper dere som har reist med båten kan svare. - Har man noen kjøpesentre i gå avstand fra båt terminalen? eller må man bruke shuttlebus for å komme til et kjøpesenter? - Kan vi forlate bagasjen på rommet, når man er i København. Slik at man slipper å ta med seg bagasjen rundt i København? Anonymkode: 4bf5d...d56
Thjelp Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 (endret) Kjøpesenter og slikt aner jeg ikke, men det står masse taxier på terminalen som sikkert kan få dere ril nærmeste handlesenter. Pleier å ta taxi fra båten og opp til Tivoliet når jeg er der, mye lettere enn shuttllebussene synes nå jeg Bagasjen kan trygt stå igjen på lugaren mens dere er vekk, null problem Personalet i Informasjonen ombord er også kjempe hyggelige og behjelpelige vis en lurer på noe Endret 22. november 2019 av Thjelp
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Anbefaler også taxi. Ikke så mye dyrere enn shuffel og da blir man kjørt akkurat hvor man vil. Så lenge dere har samme lugar på returen , trenger dere ikke ta med bagasje. Anonymkode: 9d7c2...e5c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Vi fokuserer på det billigste alternativet, da vi har bare behov til å reise til nærmeste kjøpesenter. Shoppe og tilbake. Vet ikke om det er poeng og betale for shuttlebus hvis det er kjøpesenter i gåavstand, slik det er fra båtterminalen i Oslo til Akerbygge. Anonymkode: 4bf5d...d56
Gjest padawan Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Det er ikke noen shoppingsentre i umiddelbar nærhet. Det tar cirka en halvtime å gå fra terminalen til kongens Nytorg og mange butikker på veien som dere kan stikke innom.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fokuserer på det billigste alternativet, da vi har bare behov til å reise til nærmeste kjøpesenter. Shoppe og tilbake. Vet ikke om det er poeng og betale for shuttlebus hvis det er kjøpesenter i gåavstand, slik det er fra båtterminalen i Oslo til Akerbygge. Anonymkode: 4bf5d...d56 Om dere reiser til Danmark for å shoppe billig bommer dere stygt, med tanke på at kursen på danske kroner er veldig høy. Dere bør legge på minst 35% for å få prisen i norske kroner. Mitt tips er å reise til Fields, det er det største shoppingsenteret i området, ligger ca 10 min fra Kgs. Nytorv med Metro. Shuttlebussen fra kaia går til Kgs. Nytorv, så tar dere Metroen mot Vestamager og går av på Ørestad. Anonymkode: fbe95...b19 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 55 minutter siden, Thjelp skrev: Kjøpesenter og slikt aner jeg ikke, men det står masse taxier på terminalen som sikkert kan få dere ril nærmeste handlesenter. Pleier å ta taxi fra båten og opp til Tivoliet når jeg er der, mye lettere enn shuttllebussene synes nå jeg Bagasjen kan trygt stå igjen på lugaren mens dere er vekk, null problem Personalet i Informasjonen ombord er også kjempe hyggelige og behjelpelige vis en lurer på noe Hvor mye koster taxi? Til tivoli? Anonymkode: 6148e...020
Brunhilde Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 Jeg vet bare at det er en "dyr" båt å reise med fordi prisene er i danske kroner, og, som noen nevnte over her, står 100 nok i 125 dkr, det er ganske drøyt. Ellers ville jeg valgt å rusle på Strøget fremfor å finne handlesenter, men hver sin lyst. 1
Thjelp Skrevet 23. november 2019 #9 Skrevet 23. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 9 timer siden, Thjelp skrev: Hvor mye koster taxi? Til tivoli? vi var 4 stk og betalte 127 kr hver tur retur.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #10 Skrevet 23. november 2019 Det har blitt så dyrt i Danmark for oss nordmenn at det nesten ikke går an å reise dit lenger, med mindre du har veldig god råd. Vurderer å dra andre steder for pengene bare fyker unna når du er der. Anonymkode: c1920...a8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå