AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Hvor mange på forumet her tenker slikt " They're babies, their minds are made up before anyone says anything. " Anonymkode: 431e3...41a 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Matt Stone, Trey Parker og de andre som lager South Park er heldigvis ikke redde for å trå noen på tærne. South Park ble nylig ulovlig i Kina da de gjorde sammenligningen mellom Kinas president Xi Jinping og Ole Brumm. Det er bra at det finnes folk som tør å ta tak i problemene og den overdrevne politiske korrektheten, for de som ikke skjønner hva klippet over handler om legger jeg igjen dette: Anonymkode: 50d5a...1ff 3
Kallis92 Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Matt Stone, Trey Parker og de andre som lager South Park er heldigvis ikke redde for å trå noen på tærne. South Park ble nylig ulovlig i Kina da de gjorde sammenligningen mellom Kinas president Xi Jinping og Ole Brumm. Det er bra at det finnes folk som tør å ta tak i problemene og den overdrevne politiske korrektheten, for de som ikke skjønner hva klippet over handler om legger jeg igjen dette: Anonymkode: 50d5a...1ff Ah denne var bare konge. Men ja jeg synes de er tøff. Stor respekt for dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå