Gå til innhold

Toll på pakke med feil pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bestilte en pakke på nettet og jeg hadde en rabattkode som jeg la inn. Da jeg betalte ble ikke rabattkoden trukket fra. Dette så jeg ikke før jeg faktisk hadde blitt trukket. Beløpet, inkludert frakt, ble da på 41 dollar, egentlig ville det vært på 36. Jeg passer alltid på å være under tollgrensen, men pga feilen ble det ikke det denne gangen. Jeg kontaktet siden og de refunderte mellomlegget, men pakken var allerede sendt. Spørsmålet er hva jeg kan gjøre her? Er utrolig kjipt å måtte betale over 300kr mer, særlig for en student rett før jul. Er det sånn at alle pakker stoppes i tollen? De gjør vel det om det står pris utenpå og den er over 350, kanskje..? Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 4f812...a2d

• Liker 1
Skrevet

Iherb? Er bare å kontakte posten og sende dem regningen. Ikke hent ut pakken, de fjerner før du henter 

Anonymkode: 3ce9d...b85

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iherb? Er bare å kontakte posten og sende dem regningen. Ikke hent ut pakken, de fjerner før du henter 

Ikke iherb men liknende side! Ringe posten på forhånd liksom? Men når du skriver sende dem regningen, hva mener du da? Jeg har jo den første transaksjonen i nettbanken, den med for høyt beløp, også kommer refunderingen vel i nettbanken på mandag eller noe sånt... så har jo ingen regning, utenom en mail fra dem hvor de skriver at de har refundert.

Anonymkode: 4f812...a2d

Skrevet

Sender på Mail. Kontakt kundeservice i chatten.

Skrevet

Det kan hende du har flaks og pakken ikke blir stoppet 😊 jeg har hatt flaks to ganger på rad nå 🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...