Gå til innhold

Utrolig dårlig selvtilitt

Fremhevede innlegg

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Så igår hadde jeg og mange venner en fest..

Ting eskulerte seg ganske godt da ho ene vennina mi sa at Hvorfor kler vi ikke alle av oss?

Så vi endte faktisk opp med og ha en fest der vi alle satt og knulla (ca 6 stk).

Problemet er selvtiltten min.
De 2-3 andre guttene kledde av seg, var naken og hadde det gøy,

Men jeg klarer liksom ikke og gjøre noe. Hun ene vennina mi ba meg bli med på badet, og selvfølgelig er jeg så forbanna sjenert pågrunn av str min.. 

Jeg er litt overvektig, så kuken har jo selvsagt begynt og gå lengre og lengre inn i huden. Jeg er ca 14-15 cm (Når jeg målte sist)
Men jeg føler at den ikke er lang, og det dreper selvtilitten min med og gjøre noe, endte opp med og ikke få stå så kvelden var så og si ødelagt for meg...

Hva kan jeg gjøre for og redde selvtilitten min? vennina mente at jeg hadde en passelig kuk og ikke hadde noe og skamme meg for, men jeg klarer liksom ikke og tru det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter med kollektiv knulling, slik at du slipper å sammenligne deg med andre. 

• Liker 6
Gjest MrTeddy29
Skrevet
7 minutter siden, Teatrica skrev:

Slutter med kollektiv knulling, slik at du slipper å sammenligne deg med andre. 

Dette var første gang det har skjedd med meg på 28 år, dette er noe jeg ikke gjør til vanlig.

Skrevet

Kvinner er ikke opptatt av peniser...det er mannen kvinner liker.  Litt overvekt gjør heller ingenting så lenge det ikke er sykelig. Bamse gutter er søte.

Anonymkode: 92cc8...e3c

Skrevet

Drit i vekten. Vær sexy i fremtoningen. Han jeg tenner mest på har en del ekstra på kroppen. Selv er jeg slank. Han rager likevel et godt stykke over meg på selvtillitsskalaen 😂

Anonymkode: 11523...c04

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, str har ikke så mye og si! 
det som har noe å si, for min del ihvertfall, er hvordan ting blir gjort, så lenge jeg får oralt eller klitorisstimuli, ved at en mann fingrer meg til jeg kommer forså knulle meg etterpå, så er jeg mer en fornøyd! Ellers at jeg ligger i skje med mannen, har opp en fot, og mannen fingrer til jeg kommer, mens han skyter kuken inn i meg! D er d beste! Du har mer en stor nok til at det er deilig!:) Hvis du sjekker dildoer f’eks, så pleier de å ligge på den str!:) 

vekten din skal du heller ikke bekymre deg for, det er finere med en mann som har ekstra, enn at han er undervektig (i mine øyne, men der igjen er alle forskjellige! Noen liker undervektige, noen liker tynne, normale, kraftige, tykke eller overvektige!) 

Jeg selv liker best trente menn (bodybuildere), med mye muskler, ellers normale menn med pittelitt ekstra! Men jeg er sammen med en undervektig mann, og har ingenting imot det, syntes han er fin og perfekt som han er!:) Jeg går mest på personlighet og ikke det ytre! 

Anonymkode: 8df97...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...