Gå til innhold

Jeg er så bitter, hvor kan jeg få hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks var utro flere ganger. Jeg gikk ifra han i sommer og sliter med vonde følelser. Bitterhet, sinne, sorg.. 
Siden vi har barn sammen svelger jeg ca tusen kameler per dag for å ikke la det gå utover barnet, men det tærer på og sliter med helt ut. 

Jeg snakker aldri negativt om han til barnet, jeg kommuniserer med han, sender bilder, ringer på videochat så han får se barnet, vi spiser middag sammen av og til osv. Jeg TROR ikke barnet merker mine følelser, men hva vet vel jeg? Barnet er 2 år gammelt. 

Hvor kan man få hjelp til å håndtere dette? 

Anonymkode: e1d7f...5fa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykolog.

Anonymkode: a8f7e...ac4

Skrevet

Har du noen i ditt sosiale nettverk som du kan snakke med? 

Det går an å ta kontakt med fastlege og fortelle hvordan du har det. Kanskje han eller hun kan henvise deg til en avtalespesialist eller noe. 

Det er forståelig at du har det vondt. Og da kan det være godt å snakke med noen. Viss ikke så er det en selv som går og svelger bitterhet fra giftbegeret 

Skrevet
40 minutter siden, Calm skrev:

Viss ikke så er det en selv som går og svelger bitterhet fra giftbegeret 

Ja, det er det som er dumt. Det er bare meg det går utover, men er også redd for at barnet skal merke det og at det skal gå utover fremtidig samarbeid med far.. 

Anonymkode: e1d7f...5fa

Skrevet

Slutt med videochat, og middager? 

Anonymkode: 97561...69a

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker aldri negativt om han til barnet, jeg kommuniserer med han, sender bilder, ringer på videochat så han får se barnet, vi spiser middag sammen av og til osv. Jeg TROR ikke barnet merker mine følelser, men hva vet vel jeg? Barnet er 2 år gammelt. 

Hvorfor i alle dager har dere sånn kontakt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...