Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Mannen tok sædprøve, og legen sa alt var bra, men det var ikke mye bevegelighet i spermiene. Vi har et barn fra før, men sliter nå veldig med nr to.. 

Er det noen her som har erfaring med dette? Tips? 

Anonymkode: 1c7e7...62c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det også mannlig faktor som gjør at vi ikke blir gravide igjen. (Har ett barn fra før, unnfanget på naturlig måte)

Og vi ble henvist til IVF nå etter nedsatt sædprøve. (Var på utredning, siden vi har prøvd på barn nr.2 i over ett år)

Så legen din/deres bør jo da henvise dere til en utredning på sykehuset dersom dere har forsøkt å bli gravide en stund, og allerede har fått påvist noe nedsatt sædprøve ☺️ Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, sekundærinfertil skrev:

Hos oss er det også mannlig faktor som gjør at vi ikke blir gravide igjen. (Har ett barn fra før, unnfanget på naturlig måte)

Og vi ble henvist til IVF nå etter nedsatt sædprøve. (Var på utredning, siden vi har prøvd på barn nr.2 i over ett år)

Så legen din/deres bør jo da henvise dere til en utredning på sykehuset dersom dere har forsøkt å bli gravide en stund, og allerede har fått påvist noe nedsatt sædprøve ☺️ Lykke til!

Takk for svar! 

Vi er under utredning nå faktisk:) jeg håper egentlig jeg slipper å gå hele den veien med ivf, og at det bare skjer naturlig. 

Anonymkode: 1c7e7...62c

• 1 måned senere...
Skrevet
På 23.11.2019 den 0.25, sekundærinfertil skrev:

Vi er også inne pgr kjæresten min men sædprøve som viser 0. Hvordan har det gått med dere? Hva gjør dem videre? Neste steg her er at de skal se om de finner noe i testiklene. Er så nervøs:( 

Anonymkode: 8bd65...b18

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er også inne pgr kjæresten min men sædprøve som viser 0. Hvordan har det gått med dere? Hva gjør dem videre? Neste steg her er at de skal se om de finner noe i testiklene. Er så nervøs:( 

Anonymkode: 8bd65...b18

Første forsøk ble avbrutt etter egguttak, pga jeg var understimulert og fikk bare ut ett egg. Skal i gang med ny runde nå, begynner på medisiner igjen nå i helgen. 

Åja.. men hvis de ikke klarer å uthente sædcelle fra din kjæreste så er kanskje donorsæd beste sjanse for dere da? Jeg kan ikke så mye om det når det gjelder deres problemstilling. Men jeg ønsker dere masse masse lykke til! ❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...