Gå til innhold

Han vil ikke gifte seg enda, men svarte ja da jeg fridde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fridde til han for et år siden og han ble så glad som jeg aldri har sett han og han sa ja. Nå er vi her et år frem i tid og han syns fortsatt vi bør vente med bryllup noen år. Vi har bodd sammen i tre år og har vært kjærester i fire. Vi er også ganske unge, noe jeg tror har innvirkning i hvorfor han ikke vil gifte seg i nær fremtid. Likevel så er det sårt, jeg vil gjerne gifte meg og jeg trodde det var derfor han sa ja.

Anonymkode: 11dee...c41

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa ja fordi han virkelig ønsker å leve sammen med deg, men han synes nok (som meg) at dere har vært sammen i litt for kort tid enda, og er for unge. Du skal ikke legge mer i det enn akkurat det - alternativet hadde jo vært å si nei, men det ønsker han jo heller ikke. 

• Liker 9
Skrevet

Fire år er en av de kritiske periodene i et forhold, så kom dere forbi den før dere gifter dere.

Anonymkode: a10d3...4a7

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fire år er en av de kritiske periodene i et forhold, så kom dere forbi den før dere gifter dere.

For noen ja, men ikke for alle. Med mindre de var veldig unge da de ble sammen (for eksempel 15-16), så vet man som regel om man vil gifte seg med vedkommende eller ikke etter 7 år, og har bodd sammen i tre av dem, så det er gjerne ikke et så godt tegn når den ene plutselig ikke vil gifte seg etter å ha sagt at man gjerne vil gifte seg en gang på generelt grunnlag. 

Anonymkode: 9573f...864

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

For noen ja, men ikke for alle. Med mindre de var veldig unge da de ble sammen (for eksempel 15-16), så vet man som regel om man vil gifte seg med vedkommende eller ikke etter 7 år, og har bodd sammen i tre av dem, så det er gjerne ikke et så godt tegn når den ene plutselig ikke vil gifte seg etter å ha sagt at man gjerne vil gifte seg en gang på generelt grunnlag. 

Ja, og her er det fire.

• Liker 1
Skrevet

må man gifte seg i 2019? really?

kanskje ts må vokse fra seg prinsessedrømmen snart?

Anonymkode: 71b78...a24

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

De har vært sammen i fire år.

Anonymkode: 52970...2d2

Skrevet

Hvor gamle er dere TS?

Anonymkode: 52970...2d2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

må man gifte seg i 2019? really?

kanskje ts må vokse fra seg prinsessedrømmen snart?

Prinsessedrømmen?

Anonymkode: 73437...525

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Prinsessedrømmen?

ja som mange jenter har? men som heldigvis er døende for hver generasjon

å få gå med brudekjole (prinsessekjole), pynte seg i stas og male seg i ansiktet og ha hele oppmerksomheten for en dag, du vet, prinsessedrømmen

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

ja som mange jenter har? men som heldigvis er døende for hver generasjon

å få gå med brudekjole (prinsessekjole), pynte seg i stas og male seg i ansiktet og ha hele oppmerksomheten for en dag, du vet, prinsessedrømmen

Du vet ingenting om hva slags bryllup ts tenker seg.

Mange gifter seg borgerlig og har en enkel feiring etterpå.

• Liker 4
Skrevet

For å svare på spørsmålene: Han er 26 og jeg er 22 år. Jeg ønsker meg heller ikke et "prinsessebryllup" selv om det ikke er noe galt i det. Jeg ønsker et lite et med våre aller nærmeste (det vil si maks 15) i en enkel kjole. Med tanke på når et forhold er vanskelig er jo dette ekstremt individuelt. Jeg var veldig syk over en veldig lang periode for to år siden og det tok veldig på forholdet.

Anonymkode: 11dee...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...