Fuglemor Skrevet 23. november 2019 #81 Skrevet 23. november 2019 22 minutter siden, AlkoMann skrev: Det er svært få som snakker norsk på linje 5 i retning Vestli etter Øker t banestasjon . Dette er det nye Norge . Æsj Da kan du jo flytte ut av Norge om du ikke liker det. Eller bosette deg et annet sted enn linje 5...kanskje motsatt side 2
AlkoMann Skrevet 23. november 2019 #82 Skrevet 23. november 2019 24 minutter siden, Fuglemor skrev: Da kan du jo flytte ut av Norge om du ikke liker det. Eller bosette deg et annet sted enn linje 5...kanskje motsatt side 24 minutter siden, Fuglemor skrev: Da kan du jo flytte ut av Norge om du ikke liker det. Eller bosette deg et annet sted enn linje 5...kanskje motsatt side Det er jo liksom mitt land om man tenker litt etter. Du er bare et individ som ikke vil la deg assimilere . Jeg drar ikke til Pakistan å oppfører meg som en drittsekk. Håper du forstår hva jeg mener . Obs ingen stemmer AP lenger i Oslo , som er hovedårsaken til at du har fått lov til å utnytte det norske samfunnet . 4
Gjest 007_008_007 Skrevet 23. november 2019 #83 Skrevet 23. november 2019 Det tragiske er at folk lar seg bli irritert over små ting.
AlkoMann Skrevet 23. november 2019 #84 Skrevet 23. november 2019 (endret) 35 minutter siden, Fuglemor skrev: Jeg synes du burde tenke litt igjennom hva du sier. Det eneste jeg er enig i er at det er unødvendig i å snakke grammatisk feil, om man faktisk vet at det er feil. Ok. Man ar altså ikke ytringsfrihet i sitt eget land. Jeg forstår at du er muslim og at SV, AP, Rødt har fortalt deg hva som er deres standarer. Etniske nordmenn blir ikke akkurat mer vennligsinnet mot muslimer når du oppfører deg slik . Endret 23. november 2019 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #85 Skrevet 23. november 2019 6 hours ago, Fuglemor said: Jeg er sikker på at oldeforeldrene dine fikk mark i seg når besteforeldrene dine begynte å si kult, sofa eller andre ord med engelsk opprinnelse. Sofa? Anonymkode: ac440...4ff
Fuglemor Skrevet 23. november 2019 #86 Skrevet 23. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sofa? Anonymkode: ac440...4ff Opprinnelig er ikke det et norsk ord, det kommer faktisk fra arabisk.
Fuglemor Skrevet 23. november 2019 #87 Skrevet 23. november 2019 21 minutter siden, AlkoMann skrev: Ok. Man ar altså ikke ytringsfrihet i sitt eget land. Jeg forstår at du er muslim og at SV, AP, Rødt har fortalt deg hva som er deres standarer. Etniske nordmenn blir ikke akkurat mer vennligsinnet mot muslimer når du oppfører deg slik . Ytringsfrihet har du, men det er lov å skrive litt voksent fordet om. Jeg klarer ikke ta deg seriøst. Hvordan har jeg oppført meg mener du? 24 minutter siden, AlkoMann skrev: Det er jo liksom mitt land om man tenker litt etter. Du er bare et individ som ikke vil la deg assimilere . Jeg drar ikke til Pakistan å oppfører meg som en drittsekk. Håper du forstår hva jeg mener . Obs ingen stemmer AP lenger i Oslo , som er hovedårsaken til at du har fått lov til å utnytte det norske samfunnet . Det er mitt land også. Jeg er etnisk norsk. Jeg oppfører meg ikke som drittsekk, og jeg stemmer KrF. Jeg jobber 100 prosent og betaler skatt som alle andre. 😂 Men jeg tror annerledes enn deg og nå synes jeg du burde roe deg litt! 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #88 Skrevet 23. november 2019 6 minutter siden, Fuglemor said: Opprinnelig er ikke det et norsk ord, det kommer faktisk fra arabisk. Ja, og det kom til vest Europa på 1600-tallet. Altså veldig lenge før KG-brukernes oldeforeldre var påtenkt. Anonymkode: ac440...4ff 2
Fuglemor Skrevet 23. november 2019 #89 Skrevet 23. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det kom til vest Europa på 1600-tallet. Altså veldig lenge før KG-brukernes oldeforeldre var påtenkt. Anonymkode: ac440...4ff Jaja.
OPIgirl Skrevet 24. november 2019 #90 Skrevet 24. november 2019 På 22.11.2019 den 20.56, AnonymBruker skrev: Ungdomsspråk er organisk. Det at dere sitter og ergrer dere har ingenting å si for utbredelsen. Bortsett fra egen misnøye. Akkurat som kj-lyden som alle klager over. Mye mer produktivt å bare akseptere språklig utvikling. Anonymkode: eeff9...2a9 Vil heller kalle det språklig underutvikling. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #91 Skrevet 24. november 2019 Jeg spyr hver gang jeg hører noen si "bror", eller enda være på engelsk "bro" i hver setning. Det vitner om et menneskesyn som er helt utvisket der alle du treffer på er brødre. Anonymkode: ca45c...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #92 Skrevet 25. november 2019 På 23.11.2019 den 18.48, AnonymBruker skrev: Tviler jeg på. Om ikke Norge blir overtatt av negre da... 😏 Anonymkode: 91bbc...a07 Blendahvite bleikfite norsk ungdom bruker disse begrepene de og Anonymkode: b5993...333
AlkoMann Skrevet 25. november 2019 #93 Skrevet 25. november 2019 På 23.11.2019 den 20.03, Fuglemor skrev: Ytringsfrihet har du, men det er lov å skrive litt voksent fordet om. Jeg klarer ikke ta deg seriøst. Hvordan har jeg oppført meg mener du? Det er mitt land også. Jeg er etnisk norsk. Jeg oppfører meg ikke som drittsekk, og jeg stemmer KrF. Jeg jobber 100 prosent og betaler skatt som alle andre. 😂 Men jeg tror annerledes enn deg og nå synes jeg du burde roe deg litt! Jeg kan selvfølgelig roe meg , men jeg tror det har liten betydning fra eller til. Fremtiden utvikles ikke av meg.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #94 Skrevet 25. november 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Blendahvite bleikfite norsk ungdom bruker disse begrepene de og Anonymkode: b5993...333 Er det et nytt ord? Anonymkode: ac440...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #95 Skrevet 26. november 2019 På 23.11.2019 den 19.07, Fuglemor skrev: Da kan du jo flytte ut av Norge om du ikke liker det. Eller bosette deg et annet sted enn linje 5...kanskje motsatt side Hvordan løser det noe som helst? Tror du de snakker mer norsk i andre land? Nå er det nå en gang slik at dette er Norge og her snakker vi norsk. Det hjelper ikke for hverken integrering eller språk dersom vi lar utlendingene være for seg selv på en side av byen og selv flytte til andre siden av byen. Oppskriften på en ghetto det. Anonymkode: 70d6b...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #96 Skrevet 26. november 2019 På 22.11.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev: Dette begynte på begynnelsen av 90-tallet, de fleste innvandrer gutta hadde begynt å så vidt bli født i Norge eller kom hit som små. Foreldrene kunne ikke noe særlig norsk og de interesserte seg ikke for skolen. De hadde gjerne 1 viggo norsk gutt i gjengen som begynte å oppføre seg som dem også. Poteten. Anonymkode: 19a75...346 What? Norge hadde ikke innvandrere før dette? Anonymkode: 1c731...ed5
Fuglemor Skrevet 26. november 2019 #97 Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan løser det noe som helst? Tror du de snakker mer norsk i andre land? Nå er det nå en gang slik at dette er Norge og her snakker vi norsk. Det hjelper ikke for hverken integrering eller språk dersom vi lar utlendingene være for seg selv på en side av byen og selv flytte til andre siden av byen. Oppskriften på en ghetto det. Anonymkode: 70d6b...5d8 Men det blir jo ghettotilstander om folk ikke ansetter utlendinger på bakgrunn av dårlig språk og annerledes klesstil. Selvfølgelig vil man holde til der hvor det bor likesinnede. Hvordan tror du det er for en som har kommet til Norge, som blir uglesett, oppfordret til å integrere seg i et samfunn som generelt ikke liker deg uten å kjenne deg? Lærer ikke norsk av det vøtt..
Gruselgrafs Skrevet 26. november 2019 #98 Skrevet 26. november 2019 På 23.11.2019 den 18.44, AlkoMann skrev: Det er svært få som snakker norsk på linje 5 i retning Vestli etter Øker t banestasjon . Dette er det nye Norge . Æsj Har lagt merke til at de jeg hører snakke når jeg er på det lokale kjøpesenteret i hovedsak snakker russsisk eller polsk, og jeg bor laaangt fra Finnmark. Ganske alarmerene spør du meg. 1
AlkoMann Skrevet 27. november 2019 #99 Skrevet 27. november 2019 20 timer siden, Fuglemor skrev: Men det blir jo ghettotilstander om folk ikke ansetter utlendinger på bakgrunn av dårlig språk og annerledes klesstil. Selvfølgelig vil man holde til der hvor det bor likesinnede. Hvordan tror du det er for en som har kommet til Norge, som blir uglesett, oppfordret til å integrere seg i et samfunn som generelt ikke liker deg uten å kjenne deg? Lærer ikke norsk av det vøtt.. Muslimer i Oslo øst gjør alt de kan for å ikke assimilere seg. Hijab, konsekvent ha likt skjegg samt at muslimske jenter forbys kontakt med nordmenn er noen trekkene jeg kan påpeke. Man har rett til dette etter ytringsfriheten og religionsfriheten , men man kan si at muslimer selv ikke om 100 år har assimilert seg mer enn 50 prosent. Mest sannsynligvis er vi nordmenn blitt muslimer. 1
AlkoMann Skrevet 27. november 2019 #100 Skrevet 27. november 2019 (endret) På 26.11.2019 den 23.46, Gruselgrafs skrev: Har lagt merke til at de jeg hører snakke når jeg er på det lokale kjøpesenteret i hovedsak snakker russsisk eller polsk, og jeg bor laaangt fra Finnmark. Ganske alarmerene spør du meg. Polakker lever ofte et polsk liv i Norge . Polen har rundt 40 millioner mennesker og har en sterk religion , kultur, historie og et vanskelig språk. Mange polakker er også uærlige og ser på nordmenn som naive. Man kan si at polakker er hvite pakistanere . Endret 29. november 2019 av AlkoMann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå