Gå til innhold

Alenemødre i jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det egentlig alenemødre der ute som er i (full) jobb? Særlig de som er alenemødre fra første stund?

Har nesten til gode å møte en alenemor som jobber. De få unntakene er kvinner som tidligere har vært i forhold med barnefar, men nå er skilt. Resten ser ut til å leve på NAV, særlig de som fikk barn i et useriøst forhold. Disse møter jeg hele tiden, privat og i jobbsammenheng.

Finnes det noen der ute?

Anonymkode: a8204...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært alene fra jeg var 2 mnd på vei. Bortsett fra tiden i barselspermisjon har jeg jobbet 100% hele tiden. Har kontorjobb 8-16. Tøft til tider, men man klarer det man må😊

• Liker 12
Skrevet

Jeg kjenner en som dro til Danmark. Full jobb både før og etter. Barnet er 4 år nå.

Anonymkode: c1fdd...6d8

• Liker 6
Skrevet

Moren min var alenemamma til meg og søsteren min fra jeg var 1 og hun var 3 år. Hun har jobbet i alle år, i perioder jobbet hun også dobbelt for Å få ting til å gå rundt. 

Anonymkode: 237a3...d09

• Liker 7
Skrevet

Jeg jobber i BUP og er alenemor. Jobber bare 80% da, for vil ikke at ungen skal være for lenge i barnehagen.

Anonymkode: c38ba...494

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det egentlig alenemødre der ute som er i (full) jobb? Særlig de som er alenemødre fra første stund?

Har nesten til gode å møte en alenemor som jobber. De få unntakene er kvinner som tidligere har vært i forhold med barnefar, men nå er skilt. Resten ser ut til å leve på NAV, særlig de som fikk barn i et useriøst forhold. Disse møter jeg hele tiden, privat og i jobbsammenheng.

Finnes det noen der ute?

Da har du ikke møtt mange alenemødre! Tenker du må jobbe litt med holdningene dine.. Men for all del..... 

Anonymkode: 84383...5b4

• Liker 31
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en som dro til Danmark. Full jobb både før og etter. Barnet er 4 år nå.

Anonymkode: c1fdd...6d8

Jeg kjenner også ei som dro til Danmark, datteren er nå åtte år. Hun (moren altså) jobber 100%, men gjør en stor sak ut av det. I tillegg er hun veldig opptatt av at hun er både mor og far samtidig, og kaller seg selv en supermor...

Anonymkode: cfa53...dae

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 100% alenemor. Altså ingen far som stiller opp overhodet. Jeg er i 100% jobb (takk og lov for det, hadde ikke orket å gå hjemme ) har nettopp kjøpt meg hus, og det er en fantastisk følelse! 😍

Anonymkode: dd34f...3bd

• Liker 14
Skrevet

Jeg var alenemor da mine var små. Jobbet 100% som lærer.  Barna var i barnehage og etterhvert skole og sfo. Jeg traff en ny mann mens barna var i skolealder og fortsatte å jobbe fullt.  Barna er nå voksne,  har klart seg svært bra! 

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig jobber jeg. Hadde ikke blitt mye å leve av ellers.

Anonymkode: 1b085...cd1

• Liker 7
Skrevet

Begge venninne mine som er alenemødre har gode jobber med høgskoleutdannelse

Anonymkode: 81544...617

• Liker 5
Skrevet

Moren min har vært alene mor hele veien, jobbet 100% som lege.

Anonymkode: e07a2...af3

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen der ute?

Nå som jeg tenker etter så nei..alle alenemødre jeg kjenner er navere faktisk.
Jeg er alene og er i full jobb. Har lederstilling. 

Jeg har vært i langt forhold med barnefar og vi ble skilt for 3 år siden,så har jo ikke vært alene hele tiden.

Anonymkode: 77000...ce3

Skrevet

Jeg var alenemor til eldste datteren min var 12 år. Har alltid jobbet 100%.

Anonymkode: 3ff10...407

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner ingen alenemødre som ikke jobber. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er 100% alenemor, jobber 50% og studerer fulltidsstudie ved siden. Har noen dager hvor barnet på knapt 2 er full dag i barnehagen og det synes jeg er vondt, hun blir veldig sliten av det. Får en del hjelp av familie slik at hun kan hentes tidligere. 

Anonymkode: a52fa...fd4

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner også ei som dro til Danmark, datteren er nå åtte år. Hun (moren altså) jobber 100%, men gjør en stor sak ut av det. I tillegg er hun veldig opptatt av at hun er både mor og far samtidig, og kaller seg selv en supermor...

Anonymkode: cfa53...dae

Hun tar ikke feil. 

Anonymkode: 839a7...3a2

• Liker 12
Skrevet

Jobbet 100% både før og etter graviditeten. Barnet mitt er nå 8 år og jeg jobber fortsatt 100%. Tar det som en selvfølge at man jobber og forsørger seg selv, og sine barn 

Anonymkode: b1146...55e

• Liker 3
Skrevet

Vi har minst to alenemødre på jobb. De jobber fullt. 

Anonymkode: c9657...984

• Liker 5
Skrevet

Mannen til en venninne døde da hun var 6 mnd på vei med tvillinger. Hun har jobbet 100% hele veien tiden etter at barna ble født. Får hjelp av familie og venner når det er behov og greier seg bra! 

Anonymkode: 5447e...66c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...