Gå til innhold

Julepynt på salg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere, 

Noen som vet når det pleier å bli salg/rabatt på julevarer og julepynt? Jeg og mannen har endelig fått susa oss til å kjøpe eget hus i år, og har derfor lyst til å kjøpe en del julepynt. Tidligere år har vi alltid vært hos familie i jula, og dermed vært sparsommelig med julepynten... I tillegg til at vi som regel har leid små leiligheter og hybler. Så vi har ikke så mye pynt fra før.

Har lyst til å kjøpe en del lys og lykter, adventspynt, duk til spisebordet, noen engler og nisser kanskje? Og i tillegg skal vi for første gang ha juletre, så trenger pynt der også. 

Skulle gjerne kjøpt dette så rimelig som mulig, men vil jo ikke vente til jula er ferdig heller. Tenkte å se om jeg fant adventspynt (stjerne, lysestake osv.) brukt. Men noen som vet om det pleier å være salg på resten før jul? Eller er det først i januar? 

Anonymkode: e40a0...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clas har 20% på juletrær denne uka. De hadde ett veldig fint tre som kosta sånn typ 599,- nå så jeg. Er ikke så glad i trær som er tynne og pjuslete. Var heldig med mitt eget, kjøpte det på salg lillejulaften for ett par år siden på plantasjen for 499,- kosta egentlig 3999,-

Juletrepynt og juletrelys får du gjerne på salg på lillejulaften og du trenger det jo kanskje ikke før da heller. Mye av pynten er også på salg uken før jul for å tømme til romjula.

Uansett, har du en freetex eller bruktbutikk får du ofte julepynt for rimelig penge. I går kjøpte jeg tre bæreposer med nisser og dall for 150,-. Som regel er det jo rød jul og sånn, men er sånn jeg liker det.

I kjøpe og selgegrupper på facebook kan du også sjekke om noen selger ting, f.eks julegardiner. Det blir svært kostbart om du skal kjøpe gardiner til hele huset til fullpris, det gjelder jo både ellers i året og til jul :) Skal jeg ha nye gardiner kun til stua så trenger jeg jo 12 lengder bare der, så kommer kjøkken i tillegg.

Det tok meg noen år å få "nok" pynt til huset når vi kjøpte. Jeg mener det fortsatt ikke er nok, da jeg er en jule-zilla. Mannen klager derimot i desember på at han snubler i nisser hvorenn han går😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, 

Noen som vet når det pleier å bli salg/rabatt på julevarer og julepynt? Jeg og mannen har endelig fått susa oss til å kjøpe eget hus i år, og har derfor lyst til å kjøpe en del julepynt. Tidligere år har vi alltid vært hos familie i jula, og dermed vært sparsommelig med julepynten... I tillegg til at vi som regel har leid små leiligheter og hybler. Så vi har ikke så mye pynt fra før.

Har lyst til å kjøpe en del lys og lykter, adventspynt, duk til spisebordet, noen engler og nisser kanskje? Og i tillegg skal vi for første gang ha juletre, så trenger pynt der også. 

Skulle gjerne kjøpt dette så rimelig som mulig, men vil jo ikke vente til jula er ferdig heller. Tenkte å se om jeg fant adventspynt (stjerne, lysestake osv.) brukt. Men noen som vet om det pleier å være salg på resten før jul? Eller er det først i januar? 

Anonymkode: e40a0...581

:klo: 

Du får da julepynt tilnærmet gratis på nærmeste bruktbutikk. 

Det har aldri falt meg inn sidelengs å kjøpe noe så ubrukelig og forgjengelig som pynt nytt. :ler: 

Gå på bruktbutikken. Kjøp et lass. Doner når du er lei av den. Gjenta. 

Anonymkode: 7c216...f7b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kid interiør har halv pris på ting til advent. Blir som regel halv pris på julepynt for øvring siste uka eller to før jul.

Anonymkode: dff35...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille har en del på tilbud nå, er 50% rabatt på adventspynt hos kid også. 

Anonymkode: 09b48...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG har allerede ganske gode tilbud på julepynt, f.eks. Hadeland.

Anonymkode: ae5c4...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...