Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne prøveperioden brukte jeg solvipect fra mens til el. Spiste ananas (kjerne) dpo. 
Jeg var helt sikker på el da jeg bruker tester. 7 dpo om kvelden syntes jeg og skimte noe på tidlig test til babyplan. Gradvis sterkere test og idag 10 dpo positiv digital clearblue 😍 overbevist over at det hjalp😁 

Anonymkode: 112f8...e12

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne prøveperioden brukte jeg solvipect fra mens til el. Spiste ananas (kjerne) dpo. 
Jeg var helt sikker på el da jeg bruker tester. 7 dpo om kvelden syntes jeg og skimte noe på tidlig test til babyplan. Gradvis sterkere test og idag 10 dpo positiv digital clearblue 😍 overbevist over at det hjalp😁 

Det med ananas har jeg aldri hørt om... kan du fortelle mer om det? 😊 ananas kjerne, altså det harde i midten? Skal det hjelpe på at spiren klorer seg fast?

Anonymkode: 8a2d6...869

Skrevet

Fersk ananas skal visst inneholde mye bromelain (spesielt kjernen). Det skal visst være med på å gjøre forholdene mer lagt til rette slik at egget får festet seg. Bromelain brukes bla til mørning av kjøtt 😳😅 

du deler en fersk ananas i 5 like biter og inntar en bit hver dag. Viktig å spise kjernen, det harde midt i. 
jeg ble lei da kjernen ikke er spesielt god så jeg laga smoothie de siste dagene 👍🏼 
Viktig å ha kontroll på el, inntar man det tidligere kan det virke mot sin hensikt tror jeg. 
https://community.babycenter.com/post/a14139005/pineapple_core_for_implantation

Skrevet

Det fungerte i allefall her etter maaaange mnd med prøving 😊 

F78D9E1E-9E88-449D-AB56-D746B7B308BE.jpeg

Skrevet

Alkohol som gjorde susen her 👍 Vi hadde vært prøvere i 18 måneder. Du skjønner at dette er helt tilfeldig, ikke sant?

Anonymkode: 87b23...828

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol som gjorde susen her 👍 Vi hadde vært prøvere i 18 måneder. Du skjønner at dette er helt tilfeldig, ikke sant?

Er det ikke lov å være litt overtroisk da? Rart at så mange «tilfeldigvis» blir gravid på hostesaft

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lov å være litt overtroisk da? Rart at så mange «tilfeldigvis» blir gravid på hostesaft

Tror flere blir gravid på alkohol 😂

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å være overtroisk, men da bør du ikke legge det frem som om du faktisk ble gravid pga hostesaft og ananas. 

Anonymkode: 99312...823

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble gravid av ubeskyttet sex 💁🏻‍♀️

Anonymkode: 909fe...dcf

Skrevet

Å herrefred... går alså ikke an å si noe her inne uten å få passet påskrevet 😂

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å være overtroisk, men da bør du ikke legge det frem som om du faktisk ble gravid pga hostesaft og ananas. 

Anonymkode: 99312...823

Hvorfor mener DU jeg ikke bør det?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...