AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Betyr det 1: Du kan runke til pupper 2: Nudisme vil være mer tilatt 3: Puritanisme blir mer promotert, objektivifisering er forbudt.. Men å få klimaks på en rik bling som et verktøy. Er helt greit. Litt dobbel standard. Rant Er liksom det som skjer når feminine menn og feminine kvinner tar over. Blir mer satanistisk menneskeofring mentalitet. Tror de gode dagene kan muligens være over på en måte om de styrer verden. "tenker utifra at maskuline folk er mer praktisk enten om man er dame eller mann" eneste ulempen det å være mann er økt sjanse for vold. Mens kvinner er det å finne et problem i et ikke problem. Positive Men jeg er pro å utrykke seg fritt. Sensur rotter er litt morsomme :) Og incel bevegelsen ble laget av en feminist, er en venstre bevegelse siden de mentalt skylder på samfunnsproblemer for deres eksistens istedet for å praktisk fikse det.. Og jeg har hatt sex, men det er ingen premie eller noe. Om noen skal annskylde at jeg bruker skryt osv. Og om høyre folk er inbred, så er venstre folk AIDS infectors. https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455 Nearly 15 years later, Alana was in a bookshop reading a feminist magazine when she saw a small story about a man named Elliot Rodger. Anonymkode: 1d8a2...f86
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Som middelaldrende singel heterofil mann, har jeg bare én ting å si; ta pillene dine. Anonymkode: e856b...c40 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som middelaldrende singel heterofil mann, har jeg bare én ting å si; ta pillene dine. Anonymkode: e856b...c40 Seksualitet og kjønn er en kjedelig hobbi etter min mening. Vet ikke hvorfor noen er interesert i det istedet for å lese en god bok. Eller noe bedre, spill eller film. LHBT er en veldig kjedelig hobbi. Vet ikke hvorfor det er kult for folk. Jeg er ok med å være anti diskriminering basert på orientasjon eller slikt. Men det å bruke tiden sin.. til å snakke om hvem man har lyst å puie.. Er det mest kjedeligste tingen i verden. Bare gjør det. Himmel og hav. Anonymkode: 1d8a2...f86
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Mulig jeg er dum, men jeg forstår ikke en dritt av hva du skriver; kan minne om en dårlig Google translate Anonymkode: 35867...9ec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå